تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

انسان‌ها بیش از هر چیز دیگر، از اندیشیدن وحشت دارند، بیش از فقر، حتی بیش از مرگ.

متاسفانه عادت بیمارگونه ای به اینستاگرام و اکسپلوررش دارم.ولی چند بار هم قبلا گفتم که اکسپلورر اینستای من به شکل واقعا مبتذلی دراومده بود،عکس های لختی،پستون بزرگ،زنهایی که لخت میشدن و سوتین در می آوردن و بچه شیر میدادن،دخترایی که شرت پاشون نبود و اصلا یه اوضاع فجیع مبتذلی که از آدم متشخصی چون من به دور بود و یک چند باری هم عزیز دل تیکه انداخت بهم که اینستا میدونه برات چی بیاره که خوشت بیاد و حقیقتا ناراحت شدم و جدای از ناراحتی به تاسی از داداش گلم فیل منم میخوام جق زدن رو بزارم کنار.اصلا یه اوضاعی هست،هیکل گلدونی،کیر کج،شکم گنده،بدن پرمو،تمام عناصر چندش آور تو یه پکیج جمع شده و خودم دیگه از خودم خجالت میکشدیم واسه جق زدن.واسه همین دلایل اکانتم رو پاک کردم،در واقع دلیت اکانت کردم،و یه اکانت جدید ساختم و در حین ساخت متوجه شدم سه اکانت دیگه اینستاگرام هم دارم و اونا رو هم پاک کردم و یه دونه جدید ساختم.الان اکسپلورر این هنوز آلوده نشده.ولی خوشبختانه هنوز نفهمیده که ایرانی هستم و همش پست های عربی و کشورهای عجیب و غریب برام میاره.اما از دیدن پست های کشورهای غریب به این نکته پی بردم که ولاگ های زنان خانه دار مثل یه ویروس در همه جای کره خاکی پخش شده.من فکر میکردم این ویدیوهای "سلام،امروز میخوام خورشت عن درست کنم با برنج" و تصویر یه خونه مرتب و آشپزخونه تمیز و یه میلف جاافتاده تمیز یا یه هات وایف فقط و فقط مختص ایرانی ها هست و خدا منو ببخشه گناه زنان سرزمینم رو شستم،ولی دیدم خیر از شرق تا غرب همین خبراست.یه ویدیو دیدم و بعدش هم کل پیجش رو دیدم یه زن محجبه مال اندونزی یا بنگلادش یا فیلیپین و اونورا بود که تمام خونه اش و ظرفهاش و لباساش و سنگ توالتش و همه چیزش به شکل سرگیجه آوری صورتی بود.فقط تنها چیزیش که صورتی نبود کسش بود.بعد یه ویدیو دیگه دیدم و نفهمیدم کدوم کشوره شبیه افغانی ها بودن ولی روسری و حجای کامل داشتن و ترکی حرف میزدن.اونا هم خیلی خرج های الکی میکردن واسه سیسمونی بچه و در نهایت این که دیدم این ویروس منحوس بَلاگری توی همه کشورها پخش شده.سخن به پایان بیارم و دیگه گزافه نگم ، اینستام تمیز و پاکیزه شد.خودم هم خوشحال شدم،تصمیم هم دارم دیگه جق نزنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
Harold Willis سه‌شنبه 23 مرداد 1403 ساعت 15:22 http://Bluemahya.blogsky.com

"خورشت عن با برنج"
وای پاره شدم از خنده XD XD XD XD

الگوریتم اینستا همینه، باید دوتا پست درباره تکنولوژی و اینا ببینی تا تغییر رویه بده، ورزشکار هارو فالو کن.

مشکل اینه که نمیتونستم چیز دیگه ای به جز دخترای لخت ببینم.خودم علاقه مند شده بودم به این که فقط اونا رو ببینم.ولی الان دیگه اکانت جدیدم عکس لختی نمیاره

phil سه‌شنبه 23 مرداد 1403 ساعت 18:20

سلطان من دارم میشم سه هفته تو هم رکوردت و حالات روحی ترک جقت رو بنویس تو وبلاگ انگیزه میگیری

ستون منم دو هفته ای میشه نزدم.حالات روحی ام خوبه،فقط وسوسه دست از سرم برنمیداره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد