تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

زمانی که آدم فکری بلند و دلی پَست دارد، چیزهای بزرگی می‌نویسد و اعمال حقیری انجام می‌دهد.

خداییش،توی همه این وبلاگ نویس ها کسی از خودم با معرفت تر ندیدم.هم سر میزنم به وبلاگ هاتون،هم وقتی پست نمیزارین جویای احوالتون هستم،هم وبلاگ تازه واردها رو تبلیغ میکنم و هم کانال رفیقام رو معرفی میکنم.خدا وکیلی از خودم با معرفت تر ندیدم.

حالا هم چند وقتی هم که متوجه شدم وبلاگ "حیوان ناطق " رمزی شده و دیگه در دسترس نیست.دوست عزیز نویسنده وبلاگ "ردپای یک زن" سابق و "حیوان ناطق"فعلی،کجایی عزیزم؟دلمون برات یک ذره شده.

نظرات 2 + ارسال نظر
Lily پنج‌شنبه 15 شهریور 1403 ساعت 17:19

درست می‌گید از همه ما با ثبات تر و هدفمندترید

قربان محبتت

نیره جمعه 16 شهریور 1403 ساعت 04:13

واقعا با معرفتی تراویس.

واقعا خودت با معرفتی نیره جون
دوستت دارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد