تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تنها راه چاره در برابر گرسنگی کنترل معقول زادو ولد است.

من که نقطه گُم در این دنیای پر از ظلم هستم.ولی یه وبلاگ دارم و یه کانال و چند نفر خواننده عزیزتر از جان که براشون مینویسم.پس نظرم رو در مورد دستگیری این مالک تلگرام میگم.امیدوارم آزادش نکنن و چوب توی کونش بکنن.چون خودم به شخصه انواع و اقسام کثافت کاری ها رو توی تلگرام دیدم،بدون این که کوچک ترین نظارتی روش بشه،حتی گزارش هم میدادم،ولی اون پیج یا اون محتوا رو پاک نمیکردن.محتوا منظورم چیزی نیست که مخالف عقاید من باشه بلکه محتوای مجرمانه ای مثل فروش اسلحه و موادمخدر.این بهانه که تعداد کاربرها زیاد هست و نظارت روی همه محتوای کانالها و گروه ها کار غیر ممکنی هست پذیرفته شده نیست.هوش مصنوعی و الگوریتم های خاصی وجود داره که تصاویر و متون غیراخلاقی و مجرمانه رو در کسری از ثانیه شناسایی میکنه.این تلگرام به بهانه آزادی بیان شده دنیای زیرزمینی که توش همه چی پیدا میشه.من میدونم که چیزای خلاف و غیرقانونی هیچ وقت تموم نمیشه ولی جوری باشه این نوع محتوا بره به دارک وب و دسترسی اش واسه همه غیر ممکن بشه.ا

میدوارم عدالت در مورد پاوول دوروف اجرا بشه و زندانی بشه و تلگرام هم از وجود کثافت پاک بشه.

نظرات 4 + ارسال نظر
سبحان دوشنبه 12 شهریور 1403 ساعت 11:18

داداش این‌ مدل کلاهبرداریها با همه پیامرسانا و شبکه های اجتماعی میشه خود اینستاگرام آنقدر توش فحشا انجام میشه اگه اینجوری بخوای حساب کنی باید دعا کنی همه اینترنت نابود بشه چون جرایم خیلی عجیب و‌‌ وحشتناکی از طریقش‌ صورت می‌گیره. پس لطفا خونسردیتو‌ حفظ کن نون یه عده به همین‌تلگرام زپرتی بنده . اینا دوروف و‌ مظلوم‌گیر آوردن و بیشترم قضیه سیاسیه بخاطر اینکه طرف روسه. وگرنه زاکربرگ و باید اول بکنن تو گونی با این معیارهای شما.

داداشی شبکه های دیگه یه نظارتی میشه ولی تلگرام خیلی ولنگ و باز هست و همه چی ریخته توش
اللته که نظر شما هم صحیح هست،شاید یه تسویه حساب سیاسی باشه.از دنیای سیاست هیچی بعید نیست.ولی به نظر تو نباید نظارت از یک جایی شروع بشه؟

Harold Willis دوشنبه 12 شهریور 1403 ساعت 12:49 http://Bluemahya.blogsky.com

ریپورت کردن چیزی تو تلگرام برای اینکه بسته بشه به مثابه آب در هاون کوبیدنه.

گُل فرمایش کردین

هاله قدسی دوشنبه 12 شهریور 1403 ساعت 16:27

چه وحشتناک.
من با عنوان پستت خیلی حال کردم. تشویق به فرزند آوری از یک جایی به بعد شبیه به ناسزا می شه. مثل همه کارهایی که از حضرات مسئول سر می زنه. روز اول خوبه بقیه اش فحشه.
شما فرزندت را مثل دسته گل بزرگ کن و گوش به چرندیات زندگی بهتر بچه بیشتر نده. همه اش دروغه.

هاله جون دوستت دارم،چرا تو کانالم عضو نمیشی؟
مرسی قشنگم.بوس به تو

سین شنبه 17 شهریور 1403 ساعت 11:50

سلام تراویس
آیا هاله قدسی هیچ وبلاگی داره؟
ممنون میشم اگر هست آدرسشو بدی. سپاس

هاله جون وبلاگ داره ولی با اسم‌ مستعار کامنت میزاره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد