تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

کسی که چیزی را مذمت کند به همان چیز گرفتار می شود

خدا من رو ببخشه،دهه شصتی ها رو مسخره کردم که همش درس میخونن و هنوز خیلی هاشون دانشجو هستن.کارم قشنگ نبود.لااقل در این مورد نباید مسخره میکردم چون که خودم هم تصمیم گرفتم دوباره برم دانشگاه.دوستان عزیز دهه شصتی که از حرفهای من ناراحت شدین منو ببخشید.

حالا سوالم رو میپرسم و جواب دادن به این پست رو از شما عزیزان میخوام.مرسی.

رشته کاردانی حسابداری خوبه؟

کدوم دانشگاه ها توی شیراز غیرحضوری هست؟

نظرات 2 + ارسال نظر
ستاره شنبه 13 مرداد 1403 ساعت 15:14 https://roozaye-roshan7.blogsky.com/

رشته حسابداری بد نیست و بیشتر جاهام حسابدار میخوان و بیکار توشون کمه اما خب اکثرا حقوق حسابدار جماعت بالا نیس!

حقوق بالا نمیخوام.دانش میخوام و این که بیکار نباشم هیچ وقت

مرضیه دوشنبه 15 مرداد 1403 ساعت 11:06 http://Fear-hope.blogsky.com

من که پیشنهاد نمیکنم دانشگاه برید اصلا. نمیدونم قبلاً رفتید یا دیپلمه هستید و تازه میخواید شروع کنید اما در هر حال فرقی نمیکنه به شخصه پیشنهاد نمیکنم بخصوص اگر بخواید شهریه بالا هم پرداخت کنید.
و تازه همین دوره حسابداری هم از طریق موسسات آموزشی قابل یادگیری هست.

احتمالا همین کار رو بکنم مرضی جون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد