تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بنیادی را که بر پرهیزگاری استوار است چیزی نلرزاند، و کشتزاری که آبِ تقوا خورَد، تشته نماند....

نتایج کنکور هم به سلامتی ظاهرا اومده،نمیدونم از خواننده های ما کسی بود که کنکوری بود یا نه؟فکر کنم یه عزیزی به اسم ipdh بود که کنکوری بود،کیمیا هم فکر کنم کنکوری بود.از ته قلبم امیدوارم رتبه شون خوب شده باشه و خودشون راضی باشن‌.

واسه همه کنکوری ها آرزوی رتبه خوب و قبولی در رشته مورد علاقه شون رو دارم.

نظرات 5 + ارسال نظر
Kimia چهارشنبه 14 شهریور 1403 ساعت 03:35

من کنکوری نیستم تراویس ترم ۳ ام الان مهر:(

ببخشید
آفرین بهت کیمیا جون

... چهارشنبه 14 شهریور 1403 ساعت 04:44

بلو محیا داستان اخرش در مورد همجنس یا غیر همجنس. غیر همجنس باشه میخونم. همجنس کشش ندارم. خوشحال میشم جواب بده. چون کلا قلمش خوبه.

lpdh چهارشنبه 14 شهریور 1403 ساعت 12:30

چه خوب یادت مونده تراویس
چون دوسم داری ؟

ممنونم ازت

آره دیگه.دوستت دارم عزیزم

Harold Willis چهارشنبه 14 شهریور 1403 ساعت 15:41 http://Bluemahya.blogsky.com

ای فرد سه نقطه،
داستان من درباره یک استاد مرد هست، یک آقای دهه شصتی، و بارها بهش اشاره کرده بودم تو همون داستان درباره همجنس.

پی نوشت:
چقدر هموفوبیک داریم تو ایران.

رهگذر پنج‌شنبه 15 شهریور 1403 ساعت 00:09

سلام
عناوین مطالبتون خوبن. دست مریزاد!

سلام
ممنون رهگذر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد