تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

ما عموماً برای چیزهایی که بر سرمان نخواهد آمد به خود می‌لرزیم.

قربون خدا و حکمتش برم.این احسان رو تو شبکه پویا میبینم،نه قیافه،نه صدا،نه هیکل،نه استعداد،نه نمک،نه اجرای خوب،نه تحصیلات،نه شعور،نه هیچی،مطلقا این بشر هیچی نداره،خدا منو ببخشه هیچی نداره ولی تو این شبکه پویا داره پول پارو میکنه و خدا واسش میخواد.یه دختری هم تو شرکت ما هست یک ماه قبل من استخدام شده،نه قیافه داره،نه سواد داره،نه پارتی داره،نه کار میکنه،خدا شاهده در طول روز نیم ساعت هم کار نمیکنه حکم اون رو زدن ۱۷ تومن،من که کونم پاره میشه از بس کار میکنم حکمم رو زدن ۱۲ تومن.حکمتش رو نمیفهمم،بعضی ها رو خدا انگار یه جور دیگه دوست داره و ما معمولی ها بچه های زن بابای خدا هستیم و به حال خودمون رها شدیم.

نظرات 6 + ارسال نظر
Harold Willis جمعه 26 مرداد 1403 ساعت 22:00 http://Bluemahya.blogsky.com

تو مجموعه ام، دوتا شاگرد بلاگر دارم که تو اینستا خیلی معروف و محبوبن، ولی این دو نفر به شدت خنگ و تک بُعدی هستن ولی داستانشون اینجوریه که تو میگی، تو چشم و پولدار و موفق.

خدا خواسته واسشون

متقلب جمعه 26 مرداد 1403 ساعت 22:25

کدوم دختر؟ همون که همش از پیرهنت تعریف میکرد؟

نه.یکی دیگه

گیل‌پیشی جمعه 26 مرداد 1403 ساعت 23:17 http://Www.temmuz.blogsky.com

این بی‌عدالتی‌ها، آدمو دلسرد می کنه :(

دقیقا

متقلب جمعه 26 مرداد 1403 ساعت 23:27

اون دختره با رنگ پیرهنات فالم میتونست بگیره، مثلا اگه تراویس امروز روشن پوشیده دوست پسرم میاد منت کشیده، اگه تیره پوشیده من باید برم منت کشی.

چه میدونم والا.دختر خوبیه

رضوان شنبه 27 مرداد 1403 ساعت 14:21 http://nachagh.blogsky.com

سلام.یه چیزایی هست که ما ازش خبر نداریم.و اگر خبر دار بشیم مطلقا قبول نمی کنیم.پس با ما در میان نمیگذارند.راضی باش

باشه.راضی شدم

دکتر غمگین یکشنبه 28 مرداد 1403 ساعت 19:47

حقوقها واقعا ناجوانمرادنه است. منشی می‌خوره و‌می‌خوابه و اینستا چک می‌کنه با اینترنت مطب ماهی ده میلیون حقوقشه سه میلیون بیمه‌اش بعد من اون سر دنیا کشیک می‌دادم ماهی ده تومن حقوقم بودج

حق داری والا.منطقی و به حق میگی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد