تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

جنگ هم بشه خدا بخواد شهیدیم.

الان که دارم منطقی و بعد جق و سکس دارم فکر میکنم،میبینم اون قدر هم که گفتم ترسو نیستم و اگر زبونم لال جنگی شد چه بسا که من داوطلبانه برم و واسه خاکم بجنگم.یه کم کونی مونی ها و ترنس ها و اُبی ها رو که میبینم میگم کون لقش من واسه این اراذل برم جنگ،ولی بعدش پشیمون میشم.با خودم میگم ریشه من تو این خاک هست و اگر چیزی باشه که ارزش مُردن داشته باشه همین خاکه‌.پس نترسید و محکم باشید و راحت بخوابید،پاش بیفته خیلی ها مثل من میرن جلو و نمیزاریم هیچ دشمنی بخواد یه وجب از خاک رو بگیره

نظرات 7 + ارسال نظر
phil پنج‌شنبه 11 مرداد 1403 ساعت 20:36

سلطان گویا بمب‌گذاری بوده جنگ کنسله. جای جنگ یه مدال باید بدن به کلیه‌ی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور

یعنی بمب گذاشتن؟

نئارخوس پنج‌شنبه 11 مرداد 1403 ساعت 22:43

اصلا این جنگ خوبیش به همینه.

به چی؟جنگ مگه خوبی داره؟

نئارخوس جمعه 12 مرداد 1403 ساعت 13:20

که خیلی ها مثل تو برین جلو و بجنگین

یعنی دوستم نداری؟

ندا جمعه 12 مرداد 1403 ساعت 20:15

ادب شما ستودنیه از ج...و سک.. و کو...و.... مینویسی بنویس چرا بقیه رو شماتت میکنی ؟ تو خوبی یعنی ؟

من هیچ کس رو شماتت نکردم

هاله قدسی شنبه 13 مرداد 1403 ساعت 02:31

قبلا هم گفته بودم با همان نفسی که از این و اون می نویسی با همان نفس حرف ذوب در ولایت ها را تکرار می کنی. از این لحاظ همتا نداری باریکلا. از همین الان شهادت را تبریک میگم. انشالله باعث خیر و منفعت برای خانواده و نظام باشه. خودت هم جات عمق بهشت باشه. تا ابد هم زنده. هر جورش هم خواستی برات جور. دیگه از نهر شیر و عسل نگم که چسبناک می شه ماجرا.

هاله جون دوستت دارم.تو هم باید باهام بیایی جنگ.تنها نمیرم.تو هم بیا

نئارخوس شنبه 13 مرداد 1403 ساعت 08:18

نه والا

خوب باشه.دلم شکست

هاله قدسی شنبه 13 مرداد 1403 ساعت 18:01

اگر جنگ بشه من ته صف رزمنده ها شربت شهادت می فروشم
اما بهشت را باهات هستم
دو تایی شیر و عسل و شرابل طهورا می دیم بالا
گاهی هم شفاعت خواننده ها و نوازندگان را پیش خدا می بریم تا اجازه بده کنسرت زنده داشته باشیم

هاله جون من دوستت دارم،از جنگ میترسم،بغلم کن.استرس عجیبی روزها دارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد