تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

در نظرم، آقای کلاتر مرد بسیار خوب و قابل احترامی بود. این فکر را تا لحظه‌ای که گلوی او را بریدم، با خود در ذهنم داشتم.

شکرریز اول: سالهاست دارم میگم هالیوود و غربی ها دنبال کس شعرهای ضد اخلاقی هستن،حالا که من راضی شدم به همجنسگرایی،حالا یه ورق دیگه رو کردن که باید نان باینری ها و ترنسجندرها و مرد های ریش دار سینه دار رو هم به رسمیت بشناسین.نمونه اش هم افتتاحیه المپیک کیری.من مشکلی با پسرهای گی و خوشگل و دخترونه ندارم.ولی یه آدمی که پستون داره،بدن زنونه داره ولی ریش هم داره،صداش هم بین زنونه و مردونه هست دیگه چه صیغه ای هست؟

شکرریز دوم:یه بار یه پستی نوشتم و خیلی دوستش دارم و عنوانش این بود: " سه کیری که نخوردم" و در رابطه به سه تا کیر بود که در طول زندگیم باهاشون روبرو شدم و دلم میخواسته بخورمشون ولی نشده و به طول و تفسیر شرح داده بودم که اون کیرها چه شکلی و چه رنگی و چه مدلی بودن و چرا دوست داشتم بخورمشون.پست واقعا بامزه  و شیرینی شده بود و دوستش داشتم ولی فردا صبح اش اومدم و دیدم بلاگ اسکای پاکش کرده.اگر توی یکی از کشورهای اتحادیه اروپا زندگی میکردم میتونستم به جرم هوموفوبیا برم ازشون شکایت بکنم و یه پولی ازشون بگیرم ولی نشد دیگه.

شکر ریز سوم:مسئله افغانستانی ها دوباره ترند این روزهای مجازی شده.من همیشه سمت افغانستانی ها بودم توی این موضوع و این رو به جرات میگم اگر بخواهیم بیرونشون بکنیم تمام اقتصاد ایران و شهرک های صنعتی و شرکت ها همه فلج میشن‌.افغانستانی ها نقش بسیار پررنگی توی اقتصاد کشور دارن و هر استان و شهری که افغانستانی بیشتر داشته باشه،پویایی و زندگی و کار و آبادانی بیشتری داره.و در ثانی هیچ شواهدی مبنی بر این که مهاجرین باعث افزایش جرم شدن وجود نداره.به نظرم اون آقایی که وسط جهنم تیر و مرداد هم کاپشن میپوشه و شما خیلی دوستش دارین هم باید حرفهاش رو در مورد مهاجرین پس بگیره  و عوض نفرت بیاییم به اینا شناسنامه و اجازه اقامت بدیم و مثل یه شهروند ایرانی بشن.اون وقت از این خیل جمعیت به نفع خودمون میتونیم استفاده بکنیم‌

شکرریز چهارم:هیچی دیگه گفتنی ها رو گفتم.

تو هم اگه فکر میکنی ورزشکارهای ایرانی تیم پناهنده های المپیک یه مشت کونی خیانتکار هستن پس یه بوس به نوشاد عالمیان بده.

نظرات 4 + ارسال نظر
phil سه‌شنبه 9 مرداد 1403 ساعت 21:07

غرب رو گه برداشته سلطان به این امیدن ایران رو هم شبیه اونجا بکنن یکسری

سلطان دنیا دیگه درست بشو نیست

مولین چهارشنبه 10 مرداد 1403 ساعت 22:32

چی داری میگی به ۱۵ ۲۰ میلیون افغانی اقامت بدن آخه کدوم کشوری اینکارو میکنه
بعدم اونااحتیاج به اجازه ندارن خودشون اقامت میکنن هرجادلشون بخوادوفله ای وتصاعدی درحال زادوولدن

مولین دوستت دارم

معترض چهارشنبه 10 مرداد 1403 ساعت 23:03

توخودت افغانی هستی

نه.ایرانی هستم

عاشقت پنج‌شنبه 11 مرداد 1403 ساعت 13:37

اتفاقا خیلی خوبه اینجور بدنهارو عادی سازی می کنند، الان مشکلات هورمونی زیاده خیلی زنها بدناشون اینشکلی پر مو هست و خجالت می کشند. این بدنها وجود دارند زیادم هستند چه بخوای چه نخوای.

تو که عاشق منی بهم شماره نمیدی؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد