تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

ما در حال انجام وظیفه ایم.

فکر نکنید استرس جنگ دارم از چیزی میترسم،پاش بیفته خودم یک تنه کل اسرائیل رو میگام.من آماده حمله هستم.اگر عزیز دل بهم اجازه بده میرم داوطلبانه میجنگم.

امیدوارم ایران جوری حمله بکنه که گائیده بشه اسرائیل،اون موشک های بزرگ ده متری رو که چند سال پیش تو پارک آب و آتش دیدم رو باید بفرستن تو خاک اسرائیل و نابودش بکنن،باید ساعتها و ساعتها و هزاران بمب ریخت تو اسرائیل و بعدش از طریق مرز سوریه صدها هزار نفر ارتشی و سپاهی و بسیجی و داوطلب و حماس و حزب الله بریزن تو اسرائیل و برای همیشه این دولت متخاصم رو نابود بکنن.بعدش ایشالا ما هم میریم نماز رو تو قدس میخونیم.

اگه فکر میکنی جنگ با اسرائیل کار درستی هست پس برام کلمه جنگ رو کامنت بکن.

نظرات 2 + ارسال نظر
phil سه‌شنبه 16 مرداد 1403 ساعت 20:50

ستون منم میام اصلا ما دو تا رو به عنوان کلاهک جنگی ببندن سر این موشک های بالستیک شلیک کنن به اسرائیل شبیه کیری به کس ننشون فرود بیایم.

سلطان من استرس دارم

Blue Mahya چهارشنبه 17 مرداد 1403 ساعت 02:18 http://bluemahya.blogsky.com

اگر نیاز به سرباز جنگ باشه من دوست دارم مبارزه کنم ولی نکته اش اینجاست که دوست دارم در صورت اصابت چیزی بهم، مستقیم بمیرم، معلول اینا نشم.

خدا نکنه جنگ بشه ولی اگر جنگ شد همه باید در حد توان به این خاک و مرز و بوم خدمت کنیم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد