تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آن‌که به دروغ‌گویی منسوب گشت اگر راست گوید، از او باور ندارند.

خدا رو شکر امین میرزازاده اولین مدال رو گرفت و دلم خوشحال شد.ایشالا بقیه بچه های کشتی و تکواندو هم مدال بگیرن پرچم کشور عزیزمون ایران بره بالا.کار قشنگش این بود که بعد مسابقه هم رفت حریفش رو قلم دوش کرد و بغلش کرد.خیلی کارش قشنگ بود.من که اگه بودم همچین کاری نمیکردم.دمش گرم که اخلاق ورزشی هم داشت.خلاصه که این مدال مبارک رهبر عزیز و همه مردم کشور

به نظرت ورزش آدم ها رو بهتر میکنه و دنیا رو به جای بهتری تبدیل میکنه؟

نظرات 2 + ارسال نظر
phil سه‌شنبه 16 مرداد 1403 ساعت 22:50

سلطان منم داشتم به همین فکر میکردم که اگه جاش بودم بعد برد میرفتم یه تف لاتی مینداختم رو صورت اون وطن فروشی که رفته بود زیر پرچم اجنبی علیه کشور خودش

ستون اینا مرام ورزشکاری دارن.ما اینجوری نیستیم

Blue Mahya چهارشنبه 17 مرداد 1403 ساعت 02:17 http://bluemahya.blogsky.com

آره
من سالیان سال درگیر شنا و ورزش های هوازی بودم و تو هر مقطعی که جدی دنبالش میکردم آرامش بیشتری داشتم.
الانم اگر دوباره شروع کردم هدفم جدی تره و میبینم چقدر ذهنم تو حل کردن مسائل قوی تره
چون تنبلی میره کنار، خودت خندت میگیره که وقتی میتونی 80 کیلو مثلا بلند کنی، چرا نتونی بلند شی اتاقت رو مرتب کنی.

دمت گرم ورزشکار

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد