تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

همه کس را عقل خود به کمال نماید و فرزند خود به جمال.

بستنی ماراش اول:یه بستنی هست عکس بز روش هست و اسمش بستنی ماراش هست،خیلی دوست دارم.خوشمزه هست.

بستنی ماراش دوم:یه شیرینی هست به اسم موچی که هنوز من نخوردم.میگن خوشمزه هست،شما که زرنگ و بَلا هستین و موچی خوردین بگین ببینم چه مزه هست؟

بستنی ماراش سوم:توی پیوندهام آدرس وبلاگ دخترم بلومحیا رو گذاشتم.اگه وبلاگش رو بست ناراحت میشم از دستش.

بستنی ماراش چهارم:میگم پس کی قراره جنگ بشه؟

بستنی ماراش پنجم:دیروز که سیزده صفر بود من یه جاکلیدی خریدم و یه سفره.جاکلیدی به نیت این که تا سال دیگه که یه ساینا یا کوییک صفر بخرم.سفره هم به این نیت که تا سال دیگه خونه بخرم.

بستنی ماراش ششم:خیلی خدا رو شاکرم که عزیز دل حامله شد،همش از برکت دعای شما خواننده های خوب وبلاگ بود،خدا میدونه چقدر کامنت داشتم توی وبلاگ قبلیم و این وبلاگم که میگفتن فلانی رفتیم حرم دعات کردیم،سر نماز دعات کردیم،و جاهای مختلف آرزو میکردن که من بچه دار بشم.تا بالاخره خدا جواب دعاهای هممون رو داد و طبیعی عزیزدل حامله شد.حکمتش رو شُکر.دست همتون که برای من دعا کردین رو میبوسم.ایشالا خدا بچه من رو سالم به دنیا بیاره و به همه اول از همه همسر خوب و همراه و وفادار و مهربان عطا بکنه و هر کس هم که بچه میخواد خدا بهش بده.یه جور شیرین میشه زندگی وقتی در انتظار یه بچه هستی.

بستنی ماراش هفتم:داداشم فیل توی پست آخرش و دخترگلم بلومحیا توی پست های قبلی اش نظرشون این بوده که رفتن پیش روانشناس و خوردن قرص های روانپزشکی کار عبث و بیهوده ای هست.ولی خدا وکیلی از وقتی که من رفتم پیش روانپزشک زندگیم عوض شده.البته که آب و هوا و مردم خوب شیراز هم بی تاثیر نیست.ولی دغدغه جنسی ندارم،دلشوره ندارم،عصبی و بی حوصله نیستم،خودارضای افراطی نمیکنم.خوش خلق و مهربان شدم،رفتارهام کنترل شده هست،علاقه مند به کار شدم و تنبلی رو کنار گذاشتم.خیلی راضی هستم از زندگیم.شما هم برین دکتر اگه تو زندگیتون ناراحت هستین.

بستنی ماراش هشتم:پیرو مطلبی که در بالا ذکر کردم البته اینم بگم که چند روز پیش یه مقاله میخوندم میگفت که یه درصد کمی از آدمها مبتلا به کرونای طولانی مدت شدن که نشانه هاش دقیقا خود من بود.مه مغزی،عدم تمرکز،فراموش کاری،ضعف و بیحالی،بی انگیزه گی،افسردگی.این چیزا چند سالی با من بود و واقعا من یه آدم داغون شده بودم.مُردم تا اون سالها رو پشت سر گذاشتم.الان ولی هر شب حموم میکنم و تمیز و پر انرژی هستم.

بستنی ماراش نهم:خدا به عزیزدل اولاد سالم و خلف عطا بکنه،خیلی همه جوره من رو تحمل کرد.

بستنی ماراش دهم:حرف چندانی برای گفتن نداشتم ولی کلی حرف زدم.ممنون از شما خواننده عزیز وبلاگ که همیشه پُست های منو میخونی و ممنون از خیلی هاتون که راهنمایی ام میکنید و ممنون از کسایی که همیشه دعا و انرژی مثبت میفرستن.بنده حقیر کمترین کاری نمیتونم بکنم در مقابل این همه لطف و محبت شما جز این که قول بدم دیگه وبلاگ رو نبندم و تا سالها به نوشتن ادامه بدم و شما هم بیایید و بخونید.

دوستتون دارم.

نظرات 8 + ارسال نظر
لیلا دوشنبه 29 مرداد 1403 ساعت 19:25

هفته پیش دو بسته موچی گرفتم با طعم توت فرنگی و طعم انبه‌. بد نبود اما چیز آنچنانی هم نیست. شبیه شیرینی های نشاسته ای بودن و خیلی نرم.

خوش به حالت.من نخوردم هنوز

لیلا دوشنبه 29 مرداد 1403 ساعت 20:14

https://shokostar.com/product/%D9%85%D9%88%DA%86%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%B7%D8%B9%D9%85-%D9%81%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%AA%D9%88%D8%AA-%D9%81%D8%B1%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D9%88-%D8%B4/

مرسی لیلا جون مهربون.
فعلا آخر ماه هست.پول ندارم قربونت

پاناسونیک دوشنبه 29 مرداد 1403 ساعت 20:54

اسم هویچ بازیگوش رو دوست دارم. تخیلم رو انگولک میکنه.

باز خدا رو شکر جای دیگه ات رو انگولک نمیکنه.حالا پاناسونیک تو آنتن هم بهت وصله؟

Harold Willis دوشنبه 29 مرداد 1403 ساعت 20:55 http://Bluemahya.blogsky.com

×موچی خیلی خوشمزه است، یک پوشش خمیری داره و توش خامه هست، با میوه، شکلات، و یا یک بافتی مثل مربا، کالری بالایی داره و کمی دیر هضمه، بهتره با چای و قهوه تلخ خورده بشه.
-
××سر قضیه روانپزشک من مراجعه کردن رو قبول دارم. همین امروز تراپی داشتم. جلسات هیپنوتراپی رو هم خیلی دوست دارم ولی وابستگی به دارو برام جالب نیست، تجربه خوشی ندارم در واقع.
-
×××و منم شمارو توی پیوند ها میذارم ددی جان، دیگه سعی میکنم اینبار نبندم و برم، میمونم، شما هم بمونید (البته اگر بلاگ اسکای بذاره)
-
××××امیدوارم غرقِ در شادی و پول باشی.

حتما باید موچی بخورم.
من وابستگی به دارو رو دوست دارم.به بدنم سازگاره
مرسی ازت لینکم کردی

اتشی برنگ اسمان دوشنبه 29 مرداد 1403 ساعت 21:02

دم عزیز دل گرم خدا بهش سلامتی بده نی نی رو بگیره بغلش و کیف کنید

مرسی مهربون.خیلی لطف داری عزیزم.ایشالا تو هم به هر چی خواستی برسی

phil سه‌شنبه 30 مرداد 1403 ساعت 06:43

سلطان من اتفاقا با روانپزشک و قرص مشکلی ندارم. مشکلم با روانشناس و حرف مفته. باورم نمیشه باید پول بدی برای اینکه بشینی سفره دلتو برای یک آدم غریبه‌ای که زندگی تو کیرشم نیست باز کنی و اونم چهارتا کسشر که تحویل همه میده تحویلت بده. کسکش تو یه پولیم باید به من بدی وقت گذاشتم اومدم اینجا دارم برات تعریف میکنم

.بعضی ها نیاز دارن مشکلاتشون رو یه بی طرف و کسی از بیرون گوش بده و نگاه بکنه و راه حل ارائه بده بهشون

نیره سه‌شنبه 30 مرداد 1403 ساعت 15:50

یه روز بیایی از شیرین زبونی دخترت برامون بنویسی ان شاالله. کنار عزیز دلت و نی نی شاد باشی تراویس.

مرسی نیره جون مهربون دوست داشتنی عزیز گل

دکتر غمگین پنج‌شنبه 1 شهریور 1403 ساعت 21:18

به امید دنیا اومدن فرزندتون و سلامتی همسرتون. موچی یه شیرینی ژاپنیه و خیلی هم باب طبع ایرانی جماعت نیست.

مرسی عزیز جان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد