تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

عقل و هوش خود را با خوشی و نشاط دمساز کن تا هزاران آسیب از میان برود و عمرت دراز شود.

توی این بیشتر از ده سال وبلاگ نویسی هر مقطع زمانی یه خواننده های ثابتی داشتم و بعضی ها رو هم خیلی دوست داشتم،بعضی ها کم رنگ شدن،بعضی ها دوستیشون از بین رفته و نفرت به جاش اومده و بعضی ها در غبار زمان گم شدن.ولی الان و در حال حاضر و مقطع فعلی این خواننده ها رو خیلی دوست دارم و اگر هر کاری داشته باشن واسشون میکنم و نوکر پدرشون هم هستم‌.اینا رو دوست دارم:

نیره جونم

هاله قدسی جونم

بلومحیا دختر قشنگم

داداشم فیل

نظرات 8 + ارسال نظر
پاناسونیک یکشنبه 28 مرداد 1403 ساعت 12:05

پس من چی؟

تو تلویزیون هستی.من در مورد انسان ها نوشتم.اگه میخواستم از تلویزیون حرف بزنم حتما تو رو میگفتم.

Harold Willis یکشنبه 28 مرداد 1403 ساعت 12:21 http://Bluemahya.blogsky.com

منم قبلا گفتم بازم میگم. یک وان نایت استند طور دارم که از توی بروز ها گاهی یک وبلاگی رو یکبار میبینم و میبندم ولی به طور دائم، تو رو چک میکنم بارها و حتی آرشیو اون قدیمی رو هم میخونم که دیگه بهش دسترسی نداری.

محیای قشنگم دوستت دارم.تو بهترین خواننده من هستی

از تراویس به پاناسونیک یکشنبه 28 مرداد 1403 ساعت 12:44

پاناسونیک جان بقیه رو الکی گفتم، در اصل فقط تورو دوست دارم.

اینو من ننوشتم

نیره یکشنبه 28 مرداد 1403 ساعت 15:37

وای تراویس، خیلی به ما لطف دارین.
بهترین وبلاگ نویس قرنی. بامعرفتی و متظاهر نیستی. همینا باعث شد خواننده همیشگی باشم، قبلا خاموش بودم.
برا خودت، نی نی و عزیز دلت بهترین ها را آرزومندم:)

نیره جون خیلی دوستت دارم عزیزم
منم برای خودت و پسرهای گلت هر روز دعا میکنم،ایشالا یه روزی از نزدیک ببینمت عزیزم.

هاله قدسی یکشنبه 28 مرداد 1403 ساعت 17:30

من هم دوستت دارم تراویس جان. برات آرزو می کنم که بابای خوبی بشی و بچه ات بهت افتخار کنه.
میگم برای اینکه دیگه ازم دلخور نشی بالای پست های ولایتمدارت بنویس هاله جون این پست را نخوان تا نه من ناراحت بشم نه تو.

هاله جون تو ناراحت هم بشی من دوستت دارم.تو دوست خوب منی،من و تو دو سر یه طیف هستیم ولی دلبسته هم هستیم

دکتر غمگین یکشنبه 28 مرداد 1403 ساعت 19:42

حافظه خوبی دارین من کلا اسم تو ذهنم نمی‌مونه

آخه اینا رو دوست دارم

نئارخوس یکشنبه 28 مرداد 1403 ساعت 20:27

تو توی پستهایی که نیره جون میخونه اسم اعضا و جوارح تناسلی و اصطلاحات جنسی رو نمیاری این فکر میکنه تو باادبی.

نیره جون عشق منه

نیره دوشنبه 29 مرداد 1403 ساعت 04:42

ممنونم تراویس، محبت داری. ان شاءالله.
منم همیشه برای نی نی دعا می کنم.
پسرا هم سلام رسوندن برات. چقدر خوشحال شدم گفتی براشون دعا می کنی. همینه میگم با معرفتی.

قربان محبتت عزیزم.دل به دل راه داره.تو خیلی مهربون و دوست داشتنی و بی ریا هستی.ایشالا یه روزی از نزدیک ببینمت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد