تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تا چه مایه اندوهناک و دشوار می‌تواند باشد عالم وقتی تو هیچ بهانه‌ای برای حضور در ان نداشته باشی.

دارم کچل میشم متاسفانه،وسط سر و پشت سر پرپشت و مشکی،جلوی سر کم پشت و رو به ریزش.اگر کچل تر شدم ورزش رو شروع میکنم و کمی که بدن رو اومد موها رو میتراشم.یه کچل خوشتیپ بشم حداقل.

خیلی خوشحالم که کشتی و تکواندو تونست مدال بگیره تو المپیک.این کشور پر از جوون با استعداد و خوبه،فقط متاسفانه هیچ کس حتی پدر و مادرها قدر بچه ها رو نمیدونن.

وبلاگ هم دوباره خواننده هاش داره زیاد میشه و از این بابت خوشحالم.

دیگه خبری نیست و هوا هنوز گرم هست و به قول شیرازی ها هنوز ستاره خُنُک نزده.

همین الان متوجه شدم پرچم قطر و بحرین یه شکل هست.

ایشالا امیرحسین زارع و آرین سلیمی و علی داوودی طلا بگیرن.

عقل نداره کسی که از برنده شدن ورزشکارهای کشور خوشحال نمیشه.

نظرات 9 + ارسال نظر
BlueMahya شنبه 20 مرداد 1403 ساعت 21:32 http://Bluemahya.blogsky.com

فیناستراید بخور برای کنترل ریزش، تونیک فورکاپیل بزن به سرت برای تقویت و قرص فولیکوژن برای رشد بیشتر.

بیخیالش شدم.بزار بریزه،منتش رو نمیکشم

BlueMahya شنبه 20 مرداد 1403 ساعت 21:35 http://Bluemahya.blogsky.com

البته یک علت دیگش چربی و تعریق و آفتابه، رو بالشی رو ماهی یکبار بشور و شامپویی که میزنی تقویت کننده باشه و ۵ دقیقه بمونه روی سرت و آفتاب مستقیم نخوره به سرت.

اگر قبلا ماینوکسیدیل زدی و ول کردی این هم مزید بر علت هست، چون اونو باید پیوسته زد، آب و مایعات بیشتر و پروتئین و کافئین مصرف کن.

یک داروی دیگه میشناسم به اسم محلول جنکسان که شب و روز داره و منظم باید مصرف بشه و اونم جوابه برای کنترل ریزش.

ببین اصلا التماس موهام نمیکنم که نریزن.برن به درک.من همینم که هستم،این موها باید افتخار بکنن که تو سر من هستن.اگه افتخار نکنن همون بهتر که بریزن

شرمین شنبه 20 مرداد 1403 ساعت 22:41

کسی که از برنده شدن ورزشکار کشور خوشحال نمیشه ایرانی نیست.

کاملا موافقم

پاناسونیک شنبه 20 مرداد 1403 ساعت 22:58

......................................................................................................................

پاناسونیک یکشنبه 21 مرداد 1403 ساعت 11:47

مو بکار. خوشگلی مهمه.

دیگه واسه من خیلی مهم نیست.

BlueMahya یکشنبه 21 مرداد 1403 ساعت 14:37 http://Bluemahya.blogsky.com

وای من اصلا نمیتونم ریزش مو و پیری و اینارو تحمل کنم،
همیشه آرزومه ۴۰ سالگی بمیرم.

تو ۴۰ سالگی تازه اوج خوشگلی و امید به زندگی و راحتی رو تجربه میکنی

Mجان یکشنبه 21 مرداد 1403 ساعت 14:47

نمی دونم چرا همش فکر میکنم خانم بلو محیا
همان نویسنده وبلاگ هفت مین ، هست!

نه اون 7min محیای خالی بود.اون میگفت دکترم و حسابی این اواخر کس خلش در رفته بود و دیگه بیشتر از یک ساله که خبری ازش نیست.
این یکی بلومحیاست و با اون فرق داره

BlueMahya یکشنبه 21 مرداد 1403 ساعت 17:47 http://Bluemahya.blogsky.com

در جواب به "Mجان"
---> خدا نکنه من اون روانی باشم.
البته، من دیوونه ترم XD

تو ماه آسمونی عزیزم

Mجان دوشنبه 22 مرداد 1403 ساعت 06:03

ممنون از هر دو بزرگوار
یادش بخیر چقدر وبلاگ میخوندم
ولی دو تا وبلاگ رو از همه بیشتر دوست داشتم یکیش ، وبلاگ "روانشناسی شفای درون" از مریم باباخانی و دیگری وبلاگ "عرشیا" از سیامک مختاری
لطفا اگر وبلاگ فاخری رو میشناسید به من هم معرفی کنید
ممنون دوستان...

Mجان،متاسفانه هیچ کدوم از این دو وبلاگ رو نخوندم.
الان وبلاگی که بخونی و خوشت بیاد کم شده.اکثرا زرد هستن وبلاگ ها.تنها وبلاگ جهان که عالیه و حرف نداره وبلاگ خودم هست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد