تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

خاطرات کودکی اغلب جزییات کوچکی هستند که خودشان را از عدم جدا کرده‌اند.

اگر به ذهن و تجربیات و خاطرات گذشته تون رجوع بکنید و نقبی به گذشته بزنید میبینید که آدمهایی رو ول معطل کردین و در طرف مقابل ول معطل بعضی ها هم بودین.یعنی این که یه آدمی رو الکی هی دنبال خودتون کشوندین و یا این که چند سال دنبال یه نفر بودین و ناامیدانه در انتظار لبخندی ازش بودین.

اینم مدلی از رابطه هست،و متاسفانه پر از غصه هست.معمولا هم توی دوستی های معمولی به وجود میاد،توی آتش عشق دوست معمولی ات میسوزی و میبریش کافه و سوار ماشینش میکنی و دور دور میبریش و شنوای حرفهاش هستی و تولدش رو فراموش نمیکنی و براش هدیه میخری و اون میاد از پسر یا دختر لاشی میگه که سرکارش میزاره و به عشقش جواب نمیده و همه حماقت هاش رو واسه تو تعریف میکنه و تو نمیدونی بهش چی بگی.هر بار هم که میخوای حرف رو ببری سمت عشق و دوست داشتن بهت میگه که ما دوست معمولی هستیم و تو مثل خواهر/برادر من میمونی.ماه ها و سالها میگذره و تو فقط ول معطل هستی و تو رو دنبال خودت میکشونه تا روزی که از این خواب و خیال بیایی بیرون و بزنی بیرون از این رابطه سمی.بعدش هم که میبینه داره از دستت میده یه لبخند،یه غمزه،یه لمس دستات یه گریه مصلحتی میکنه و دوباره خام و خر و خرابت میکنه و تو رو دنبال خودت میکشونه که دنگ کافه رو بدی و شنوای حرفهاش باشی و این پروسه اون قدر ادامه پیدا میکنه تا روزی که دیگه خودش خسته بشه.

تو هم اگه شیطون هستی و آدمهایی رو ول معطل خودت کردی یا ول معطل بودی توی زندگیت پس بیا و تعریف بکن.

نظرات 8 + ارسال نظر
ستاره چهارشنبه 17 مرداد 1403 ساعت 16:12

تراوویس تو بیا تعریف کن شیطون ؛ ما گوش میدیم

قربون ستاره

Kimia چهارشنبه 17 مرداد 1403 ساعت 16:13 http://Kimiakzh.blogfa.com

من این کارو نکردم:(

الکی نگو

بالاخره میکنم چهارشنبه 17 مرداد 1403 ساعت 17:11

من که عالم و ادم ول معطلم هستند.

آفرین بهت

۱۲۴۴ چهارشنبه 17 مرداد 1403 ساعت 19:56

و همین ول معطل بودن کسی آدم رو به آخرین درجه از عجز و ناتوانی میرسونه ، طوری که گدای توجه اون آدم میشی
همیشه خوشحال بودم که رنج هیچکس منحصر به فرد نیست یعنی مدلش یکیه ، هر موجود دوپایی یه روز از عاشق بودن ضربه میخوره
امیدوارم روزهای خوبی رو سپری کنی کنار خانوادت ، برات آرزوی خوشبختی میکنم تراویس

مرسی عزیزم

BlueMahya چهارشنبه 17 مرداد 1403 ساعت 21:24 http://Bluemahya.blogsky.com

نمیدونم به شخصه، بحث جالبی رو باز کردی،
من انبوهی تجربه داشتم، چیزی که توشون واضح و عیان هست اینه که عبور میکنم ازشون بعد از یک مدتی، چه dump کنم و چه بشم.

قربون تو عزیزم

بهت نمیگم بسوزی پنج‌شنبه 18 مرداد 1403 ساعت 11:01

تراویس فکر کنم تویم پاناسکشوالی.

من اصلا سرد مزاج هستم و میل جنسی ندارم

مدیر کامنت پنج‌شنبه 18 مرداد 1403 ساعت 12:20

تراویس ماشالله کامنت دونیت جون گرفته، صد در صد ازینم بهتر میشه. دیگه لازم نیست برای یک کامنت منت بکشی، کامنت دونیت پر حرفای وزین و سنگین میشه.

خیلی خوشحالم.
این کامنت ها رو مدیون مردم عزیز کشورم هستم.من هر چی کامنت دارم از این مردم و از این آب و خاک دارم.درود بر شما،اشک شوق توی چشمهام حلقه زد

BlueMahya پنج‌شنبه 18 مرداد 1403 ساعت 17:58 http://Bluemahya.blogsky.com

پاقدم من بود اینکه کامنت ها رونق گرفت.
P:

تو همه جا با خودت خیر و برکت و سبزی و پاکی و روشنایی میاری عزیزم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد