تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آموزش واقعی باید منجر به فردی گردد که روی دانستن پافشاری می‌کند.

بچه ها جونی من یه مطلبی رو چند باری قبلا گفتم ولی دوباره هم میگم چون خیلی مهم هست.

اگر خانم خانه دار هستین،اگر دختر خونه هستین،اگر دانشجو هستین،اگر کار فریلنسری میکنید،حتما حتما حتما حتما خودتون رو بیمه تامین اجتماعی بکنید.

اگر توی شغلی هستین که کارفرما بیمه تون نکرده،یا مجبورشون بکنید بیمه تون بکنه یا استعفا بدین و بعدش هم حتما شکایت بکنید تو سایت اداره کار واسه رد شدن بیمه ماه هایی که کار کردین.

اگه سنتون از چهل رد شده و هیچ سابقه بیمه ندارین با خودتون نگید دیگه دیر شده و فایده نداره،از همون موقع شروع بکنید.

بیمه رد کردن هم هیچ کار سختی نیست،به هیچ جایی هم نیاز نیست مراجعه بکنید،هیچ اداره ای هم نمیخواد برین،هیچ کافی نتی هم نیاز نیست برید.با همین موبایل که دستتون هست ثبت نام بکنید به راحتی و هر ماه حق بیمه رو واریز بکنید،واریزش هم مثل یه خرید اینترنتی هست.هر ماه هم چیزی حدود یک تومن میشه حق بیمه.تازه به لحاظ درمانی هم بیمه میشین و ویزیت و دارو و آزمایشگاه و حتی عمل جراحی و بستری هم واستون تو بیمارستان های دولتی تقریبا رایگان میشه.

بچه ها بیمه تامین اجتماعی از پدر و مادر هم واستون بهتره.ازتون خواهش میکنم خودتون رو بیمه بکنید،هر چه زودتر بهتر،الان که نه،ولی بیست سال دیگه میفهمید چقدر به دردتون میخوره.

نظرات 9 + ارسال نظر
Harold Willis سه‌شنبه 20 شهریور 1403 ساعت 23:30 http://Bluemahya.blogsky.com

قبول ندارم.
به خاطر این پست کانال دیلی خودم:
https://t.me/c/1845771478/1793

اون اگه آدم حسابی بود که عینک درستی میزد.
به حرف من گوش کن.برو خودت رو بیمه بکن.بیست سال دیگه برام دعا میکنی
بعدش هم حقوق بازنشستگی اون چیزی نیست که این تو کلیپش میگه

Harold Willis چهارشنبه 21 شهریور 1403 ساعت 00:17 http://bluemahya.blogsky.com

وا
چه ربطی داره به عینک؟ سبک و استایل خاصی داره.

من با این طرز فکر به این نتیجه رسیدم که از آموزشگاه بیام بیرون و slave کسی نباشم وقتی حقوقم ماهانه 0 تومن بود و الان خودم slave دارم و من حقوق میدم بهشون.

"have a rich mind not a pocket"

تو آدم پولداری هستی

ندا چهارشنبه 21 شهریور 1403 ساعت 00:35

نمردیم و یه حرف خوب از تراویس شنیدیم

من همه حرفهام خوبه ندا جون

دکتر غمگین چهارشنبه 21 شهریور 1403 ساعت 03:24

درسته من هم خویش فرما بیمه کردم خودم رو ولی سوالی که برام مطرحه اینه که حالا بیست سال دیگه زندگی می‌کنم یا نه

ایشالا صد و بیست سال عمر بکنی،با سلامتی با دل خوش با تندرستی

س چهارشنبه 21 شهریور 1403 ساعت 03:48

اگر توی روستا یا شهرهای زیر ۲۰ هزارنفر زندگی میکنید و پرداخت ۱ میلیون تومان در ماه براتون زیاده، می تونید بیمه عشایر و روستاییان بشید که خیلی حق بیمه ماهانه اش کمتره

درود بر تو.این رو نمیدونستم.ممنونم

رهگذر چهارشنبه 21 شهریور 1403 ساعت 21:19

سلام
یه نکته بگم که مهمه. وقتی خودتون بیمه آزاد رد می‌کنید حد پوشش بیمه رو طوری در نظر بگیرید که به درد آینده بخوره، حتماً گزینه «از کارافتادگی» رو مد نظر داشته باشید. به طور کلی در بیمه خساست به خرج ندید چون متأسفانه تأمین اجتماعی خیلی راحت زیر همه چیز می‌زنه.

دمت گرم رهگذر عزیز

کیمیا پنج‌شنبه 22 شهریور 1403 ساعت 01:00

مرسی که بفکرمونی تراویس من بیمه تاکین اجتماعی هستم از مهرم میرم سرکار اونجا میگم بهشون کار منم دولتیه اتفاقا و اولین کارمه

کیمیا جون آفرین به تو گل قشنگ
راستی عضو کانال هستی؟

Kimia پنج‌شنبه 22 شهریور 1403 ساعت 12:37

هستم عشقم یور مام منم

دوستت دارم

دلناز جمعه 23 شهریور 1403 ساعت 20:20

بیمه خوبه
ولی واسه من که بیکارم ماهی یه میلیون پول بیمه زیاده

خانواده نمیتونن بدن؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد