تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آیدا سبزاندیش

وبلاگ نویس های خوبی که وبلاگشون رو میبندن و میرن و دیگه نمینویسن خیلی کار بدی میکنن.خواننده هاشون میمونن تو خماری و جای خالیشون با هیچ وبلاگ دیگه ای پر نمیشه.یکی از وبلاگ هایی که من خیلی دوست داشتم و همیشه میخوندمش وبلاگ "آیدا سبزاندیش" بود.دلم براش تنگ شده.کاش دوباره برگرده.اگه کسی با آیدا ارتباط داره بهش بگه دوباره برگرده.

نظرات 8 + ارسال نظر
دلناز دوشنبه 5 شهریور 1403 ساعت 14:17

سلام
اتفاقاً منم دلم واسه وبلاگش تنگ شده
ولی خب طفلکی کامنت منفی زیاد واسش میزاشتن

اره.کامنت منفی زیاد داشت.ولی خیلی شیرین می نوشت.آدم دلش میخواست همه پست های طولانی اش رو بشینه و بخونه
دلناز چه اسم قشنگیه

مهناز سه‌شنبه 6 شهریور 1403 ساعت 01:50

آخرین پستش هم نوشت ازدواج کردم، اینجا هم یه بخش از زندگی مجردیم بود که دیگه پرونده اش برای همیشه بسته شد.

بعید میدونم ازدواج کرده باشه

Harold Willis سه‌شنبه 6 شهریور 1403 ساعت 03:11 http://bluemahya.blogsky.com

هیچی دیگه
همیشه مسخره بازی و حماقت حیوانات وبلاگی نقش بزرگ خودش رو ایفا میکنه. حیف. هیچوقت نخوندم اینی که میگید رو.
و پشمام، این قضیه دغدغه بقیه هم هست:
http://rahmateelagi.blogfa.com/post/499

بوس محیا

مورچه سه‌شنبه 6 شهریور 1403 ساعت 03:17 https://hana98r.blogsky.com/

سلام
عه من خیلی دیر به جمع وبلاگ خون ها پیوستم
گفتی قشنگ مینویسه رفتم سرچ کردم
اما انگار مطالبش رو پاک کرده بود
درسته همین وبلاگی که سرچ کردم مطلب نداشت
یا یه وبلاگ دیگه هس؟

خودش هست عزیزم.پاک کرده و رفته

مامان خانومی چهارشنبه 7 شهریور 1403 ساعت 17:17 http://mamankhanomiii.blogfa.com

منم میخوندمش و دوسش داشتم قطعا مینویسه هنوز ولی یه جای دیگه با یه اسم دیگه ، امیدوارم حال دلش خوب باشه هرجا که هست

منم امیدوارم

نیره پنج‌شنبه 8 شهریور 1403 ساعت 12:07

تراویس خوبی؟ عزیز دلت و نی نی خوبن؟

نیره جون دوستت دارم عزیزم
مرسی ازت،حالمون خوبه،دنبال زندگی هستم.یه کمی این روزها سرم شلوغه واسه همین پست نمیزارم.
قربونت برم،تو حالت خوبه؟پسرها خوبن؟

نیره جمعه 9 شهریور 1403 ساعت 00:40

خدا رو شکر که حالتون خوبه و مشغول زندگی.
ان شاالله به شادی و سلامتی باشه روزگارتون.
نی نی بیاد خیلی سرتون شلوغ میشه. الان وقت دارین پارک و این ور اونور برین. مواظب عزیز دلت باش.
ممنونم تراویس عزیز، خدا رو شکر ما هم خوبیم. پسرا هم خوبن. سلام دارن براتون.

بوس نیره جون مهربون

دکتر غمگین شنبه 10 شهریور 1403 ساعت 20:47

یادم نمیاد شاید پیاده روهای آیدا بود؟

نه.آیدا سبز اندیش بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد