تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بر گام‌های برداشته‌شده و بر مرگ‌های به‌وقوع پیوسته، نباید اسف خورد

دم ناهید کیانی گرم،خدا بهش اجر بده که زد این کیمیا علیزاده وطن فروش جاسوس جلف خائن مزدور منافق رو شکست داد.

این قدر بدم‌ میاد از آدمهایی که نون دولت رو میخورن بعد میان ازش انتقاد میکنن.تو همین وبلاگ نویس ها هم چند نفر کونی مزدور هست که کارمند دولت هستن ولی توی وبلاگ هاشون بر علیه نظام مطلب می نویسن.خاک بر سر بی لیاقت و نمک نشناسشون بکنن.

خدا به آدم یه وطن داده که مثل پدر و مادرش هست،ازش گریزی نیست و ملیت تا ابد باهات میمونه.حالا هر کاری بکنی منکرش نمیتونی بشی.کثافت ترین آدمها کسایی هستن که که ملت و دولت و مردم بهشون خدمت میکنن و نون اشون رو‌میدن بعد بهش پشت میکنن.میخواد یه کارمند ساده دولتی باشه یا ورزشکار المپیک.

نظرات 8 + ارسال نظر
کوهنورد پنج‌شنبه 18 مرداد 1403 ساعت 12:57 http://1kouhnavard.blogsky.com

دولت نون از کجا اورده؟؟

از نونوایی

کوهنورد پنج‌شنبه 18 مرداد 1403 ساعت 14:54 http://1kouhnavard.blogsky.com

پس تو نون دولت بخور و وفادار باش.

من که نون خور این دولت نیستم ولی اونی که حقوقش رو از دولت میگیره و میاد از نظام انتقاد میکنه کونی و مادرجنده ست

نیکو پنج‌شنبه 18 مرداد 1403 ساعت 17:46

به نظر منک این خیلی پررویی که پول این مردم و مملکت رو بگیری و بعد بهشون پشت کنی و خیانت کنی

احمق هستن

نیره پنج‌شنبه 18 مرداد 1403 ساعت 18:27

وطن فروش بدبخت گند زد! دو روز دیگه التماس می کنه برگرده!
بهرحال دل ملتی رو این وطن فروش شاد کرد، دستش درد نکنه. از اول المپیک منتظر این روز بودم.

منم خیلی منتظر بودم تا کونش بسوزه

phil پنج‌شنبه 18 مرداد 1403 ساعت 19:35

عشق کردم بگا رفت کیمیا علیزاده

من بیشتر ستون

اعظم46 جمعه 19 مرداد 1403 ساعت 12:56

آفرین به مرام وطن پرستی ت
حالا کسی به دلیلی مهاجرت می کنه اشکال نداره
اما از وطن بد گویی کنی پشت کنی به مالیات مردمی که بزرگت کردن شرایط تحصیل و درمان وآسایش ت رو فراهم کردن بده
به نظرم چنین افرادی اگه بخوان برگردان باید تاوان بدهند یا مالی یا حبسی

منم باهات موافقم اعظم جون.حرفات منطقیه

BlueMahya جمعه 19 مرداد 1403 ساعت 15:27 http://Bluemahya.blogsky.com

پست جدید میخواهیم.

چشم.نوکرتم

دکتر غمگین جمعه 19 مرداد 1403 ساعت 21:55

کیمیا و مبینا و ناهید و … همه بچه‌های ایرانن و باید بهشون فرصت زندگی داد. من خودم تو سن اینها صد پله بدتر بودم. به نظرم شوهر سابقش هم در این ماجراها نقش داشت

کیمیا به وطن پشت کرد و همه جا از بدی ایران گفت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد