تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

نظر من این است که هیچ‌کس نباید خوشحالی را از کسی بگیرد، حتی از خودش

رفتم خونه جدید رو اندازه گرفتم.البته من فقط متر دستم بود.عزیز دل اندازه گرفت.چقدر موکت گرونه،ارزون ترین موکت متری ۱۰۰ هزار تومن.فعلا شاید موکت نخرم تا حقوق بگیرم.شاید هم بگردم تا یه جای ارزون پیدا بکنم.یه نفر بهم گفت زیر موکت فوم بزار خیلی نرم میشه موکت‌.حالا این کار رو کردم ببینم چی میشه،پرده ها رو هم باز کردم که بشوریم.بیچاره عزیز دل یه کم اذیت میشه تو ماشین میشینه.دیگه همین.کلی کار دیگه هم دارم.باید یه سر تهران برم،باید از این خونه که هستم وسایل رو جمع کنم و کلی داستان دیگه.خدا کمک بکنه.

ایشالا که این خونه جدید برام خوب باشه و اتفاق های خوب توی زندگیم بیفته.

نظرات 5 + ارسال نظر
مورچه جمعه 16 شهریور 1403 ساعت 00:25 https://hana98r.blogsky.com/

ایشاالله خونه پر نور و برکتی براتون باشه.
و

مرسی عزیزم
ایشالا به زودی بچه دار بشین

نیره جمعه 16 شهریور 1403 ساعت 04:15

تراویس، حتما کمکی بیارین. نذار یه ذره هم عزیز دلت کار کنه. ان شاءالله خونه جدید پر از شادی باشه براتون.

نیره جون.خیلی مهربونی قشنگم.مرسی از تو.آره کمکی میارم حتما،نمیزارم بهش فشار بیاد

گیل‌پیشی جمعه 16 شهریور 1403 ساعت 11:49 http://Www.temmuz.blogsky.com

خونه جدید مبارک باشه.
ان‌شاالله بسلامتی و دل‌خوش.

مرسی گیل پیشی جون

مریم جمعه 16 شهریور 1403 ساعت 13:24

خونه خریدین؟ مبارکه! خوشی و شادی و تندرستی باشه همیشه

اجاره کردم مریمی

دکتر غمگین دوشنبه 19 شهریور 1403 ساعت 06:34

مبارک باشه. چه جوری فوم زیر موکت؟ کلا همه چیز گرون شده جوری که با خودت میگی تا پول ارزش داره یه موکتی چیزی بخرم فردا دیگه دستم نمی‌رسه به خریدش

مرسی عزیزم
فوم زیر موکت میزارن.بعد موکت رو میزارن روی فوم.جور خاصی نیست،فوم معمولی که از چند میلی تا چند سانتی ضخامت داره.حالا وقتی زیر موکت کار گذاشتم بهت میگم نتیجه رو.
آره،خیلی همه چی گرون شده.عجیب تورم داریم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد