تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

چون نیست حقیقت و یقین اندر دست// نتوان به امید شک همه عمر نشست

در رابطه با بحث خیانت گفتنی ها زیاد هست،این که اگر یک زن با مردی بخوابه و کیر بره تو سوراخ هاش میشه خیانت و اگه یه مرد کیر بکنه تو یه زن در صورتی که متاهل یا تو رابطه باشه اسمش میشه خیانت.ولی خیانت زوایای تاریکی داره که بهش پرداخته نشده و همچنان مبهم هست و نیاز به بازنگری اساسی داره.

بر فرض مثال اگر مردی با مرد دیگه ای طرح دوستی بریزه و بهش بده باز هم خیانت محسوب میشه؟این که دیگه کیر نکرده تو سوراخ کسی،بلکه کون داده،آیا اگر کسی کون بده هم خیانت محسوب میشه یا برعکسش،اگر یه مرد رو بکنه چی؟خدب با زن نخوابیده و با مرد خوابیده،این وضعیت چطور میشه؟حالا اگه دو زن با هم بخوابن چی؟این جا که دیگه هیچ فاعل و هیچ کیری وجود نداره که بشه اسمش رو خیانت گذاشت ولی خوب شرایط بغرنجی هست،حالا اگر توی رابطه زن با زن یه آلت مصنوعی یا دیلدو هم وجود داشته باشه این دیگه حتما خیانت میشه.وضعیت وقتی پیچیده تر میشه که یکی از طرفین با یه ترنس رابطه داشته باشه.مثلا زن آدم با یه ترنس که آلت مردونه داره بخوابه خوب این احتمالا خیانت محسوب میشه یا شوهر آدم با یه ترنس بخوابه.وضعیت وقتی عجیب تر میشه که پای نفر سومی وسط نباشه و یکی از طرفین به شکل مجازی و سایبری با یه نفر رابطه داشته باشه،یعنی سکس تلفنی یا سکس چت و وب سکس.خوب اینجا عملا هیچ رابطه جنسی برقرار نشده پس تکلیف چیه؟حالا اگر بخواهیم کمی آینده نگر باشیم و به ویژن ریلیشن شیپ نگاهی داشته باشیم اگر یکی از طرفین رابطه هوش مصنوعی باشه چطور میشه،مثلا یکی که شوهر یا زن داره با هوش مصنوعی چت بکنه و جق بزنه و آبش بیاد.این چی میشه؟خدایا دارم گیج میشم.یه وضعیت دیگه هم پیش میاد که یکی از طرفیت بخواد از اسباب و اثاثیه استفاده بکنه،مثلا شوهر خسته و کوفته از سر کار بیاد و ببینه زنش داره خیار میکنه تو خودش،آیا بخشیدن زن و سالاد درست کردن با اون خیار جایز هست یا نه؟یا زن از خونه مادرش بیاد و ببینه شوهرش کیرش رو کرده وسط دو بادکنک.اون وقت چطور میشه؟یه مورد دیگه هم هست که هیچ اسباب و لوازمی و هوش مصنوعی و طرف ثالثی وجود نداره و بلکه به دست آهن تفته کردن خمیر باشه و مرد جق بزنه یا زن،اون چی میشه؟آیا خیانت هست؟نمیدونم.

دنیا پر از سوالات بی جواب هست و من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر،من عاجزم ز گفتن و خلق از شنیدن.

نظرات 8 + ارسال نظر
Harold Willis پنج‌شنبه 25 مرداد 1403 ساعت 11:53 http://Bluemahya.blogsky.com

بعد از خوندن این پست متوجه شدم از نظر من خیانت یک "طیف" داره.

طیف آبی تا خاکستری
آتنا جونی حالش خوبه؟

پاناسونیک پنج‌شنبه 25 مرداد 1403 ساعت 12:55

تلوزیون پاناسونیک تا روشن میشه اولین چیزی که مینویسه اینه... افراد بزرگتر از پانزده سال مجاز به استفاده از تلوزیون پاناسونیک نیستند. اینجوری دیگه راه تمام خیانتا بسته میشه، راحت.

پانوسونیک تو با تلویزیون سونی سکس میکنی؟

Harold Willis پنج‌شنبه 25 مرداد 1403 ساعت 12:58 http://Bluemahya.blogsky.com

آره واقعا طیف آبی تا خاکستری :))
آتنا، "جالب ترین" دختری هست که تا حالا شناختم.

بوسش کن از طرف من

نئارخوس پنج‌شنبه 25 مرداد 1403 ساعت 13:34

همه‌ش ذهنت حول همین چیزا میچرخه ینی اون لحظه که داری از سوراخ و فلان حرف میزنی نمیخوای چیزیو شرح بدی میخوای روان خودتو تخلیه کنی. بعد این دوستات به بقیه میگن بی ادب. الان دانشمند حوزه ی تناسلی هستی؟ قراره سرتفیکیت بدن بهت که فقط دنبال جواب همین چیزا هستی.

ببخشید

هاله قدسی پنج‌شنبه 25 مرداد 1403 ساعت 16:21

خیانت مسئله ای است که بیشتر از جسم به روان آدم کار داره. تو همین الان هم با نوشتن این حرف ها داری به عزیز دلت خیانت می کنی. راهکار هم برای عدم درگیری جسمی نشون می دهی. واقعا که مرحبا

هاله جون دوستت دارم .نالاحتم نکن

ستاره پنج‌شنبه 25 مرداد 1403 ساعت 16:23

خیانت با هر چیزی جز با جنس مخالف خیانت به خود فرده .
حقیقتا به نظرم خودارضایی و کارایی از این قبیل بزرگترین حماقت بشریته و روح و روان و هم جسم آدمو نابود میکنه و به معنای واقعی انحراف از مسیر درست خلقته.

حرفت قشنگه

Harold Willis پنج‌شنبه 25 مرداد 1403 ساعت 19:14 http://Bluemahya.blogsky.com

به ستاره:
اسکلی؟ خودارضایی حماقته؟ آها یعنی حامله بشیم و ایدز بگیریم و اچ پی وی خوبه؟ و با تعرض به دیگری؟ وقتی جق هست و بی خطره!

من با خودارضایی تو زندگیم هیچ مشکلی ندارم، چون دقیقا شب قبل کنکور ارشد داشتمش و رتبه ام ۳ شد، تو کل طول امتحانات ترم داشتمش و در نهایت از دوتا رشته فارغ التحصیل شدم و بهترین معدل رو هم دارم، چون استرس رو ازم میگیره! بعد تو به این میگی خیانت؟؟

تراپیست و هزار نفر دیگه هم تایید کردن که اوکیه،
هر روز دارمش کنار هر چیزی، روی شغل هام تاثیر منفی نذاشته و با ورزشمم هیچ مشکلی ایجاد نکرده، مغزم رو هم معیوب نکرده چون من نقاشی میکشم، موسیقی مینوازم و نویسندگی میکنم و افزون بر اینها، ۴ زبان زنده دنیا رو بلدم و البته فارسی پنجمیش هست که تو فقط اینو میفهمی و باهاش میگم دهنت رو ببند.
تو مشکل بشریتی و امثال تو با اون مغز زنگ زده و بسته!

هویج بازیگوش جمعه 26 مرداد 1403 ساعت 00:49

هرولد ویلیس یا بلومحیای سابق واقعا الگوی من هست.

دمت گرم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد