تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

زندگی یک سفر است نه یک مقصد.

من یه دوست خیلی قدیمی دختر دارم که هر از چند سالی یه بار پیام میدیم به هم.بیشتر هم اون پیام میده.امروز بهم پیام داد و عکسهای جدیدش رو فرستاد و دیدم بیشتر از ۲۰ کیلو لاغر شده و چقدر خوشگل تر و زیباتر شده بود.لامصب این رژیم و لاغری آدم رو خوشگل میکنه.خیلی بهش تبریک گفتم و دلم خواست حالا که لاغر شده یه ناخنکی هم بزنم ولی خوب چه کنم که بسته پایم و شیراز هستم و دیگه حتی بخوام هم نمیشه.

ولی از من به شما نصیحت و وصیت،اگه تپل و چاق هستین لاغر بشین حتما.لاغری خوبه.

نظرات 5 + ارسال نظر
Harold Willis دوشنبه 12 شهریور 1403 ساعت 19:24 http://Bluemahya.blogsky.com

آره واقعا. چاقی فوبیای منه به شخصه و آدمای چاق هم تایپ من نیستن.

قربون تو که خوش هیکل و خوش تیپی و خوشگل

Harold Willis دوشنبه 12 شهریور 1403 ساعت 21:15 http://bluemahya.blogsky.com

قربون خودت D:

فدات قشنگم

مهدیه سه‌شنبه 13 شهریور 1403 ساعت 09:27

عجب
ولی چقدر باوفاست
هی میرینی بهش
بازم پیام میده
شاید کسخله

نه.خیلی مهربون و باوفاست.دوستش دارم

به مهدیه سه‌شنبه 13 شهریور 1403 ساعت 12:20

تراویس باهاش بد برخورد نمیکنه. اگه میکرد دختره پیام نمیداد. جالبه که اصلا به نظر میاد مردارو نمیشناسی. اینا هیچ دختری رو رد نمی کنند.

Lily پنج‌شنبه 15 شهریور 1403 ساعت 17:23

لاغر شدن عالیه ولی روابط موازی مضره

فقط یه تکست داد.۸۰۰ کیلومتر دوریم از هم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد