تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تا آنگاه که نیازمند یادگیری هستی، دانش‌آموز بمان؛ این معنای همهٔ زندگی‌ات است

توی اون وبلاگ قبلی واسه چند ماه یه نفر به اسم M قفلی زده بود روم که بیا برو فایلهای صوتی نمیدونم کی رو گوش بده نظرت راجع به زندگی و مرگ عوض میشه،منم هی بهش فحش میدادم که بابا بکش بیرون من تشنه کص هستم و چی داری میگی و دوباره میگفت دیدت نسبت به زندگی عوض میشه و فلان.

از اون موقع چند سالی میگذره و نفهمیدم که  M کجا رفت و چی شد ولی واقعا دید من نسبت به زندگی عوض شد و آدم دیگه ای شدم.شدم اون آدمی که M دلش میخواست بشم و تلاش میکرد بشم.

نظرات 2 + ارسال نظر
Harold Willis شنبه 10 شهریور 1403 ساعت 20:02 http://Bluemahya.blogsky.com

راست میگی یک Mئی بود خیلی هم به من توهین می‌کرد و دعوا داشتم باهاش تو کامنت های تو
D:

خیلی رو مُخی بود

دکتر غمگین شنبه 10 شهریور 1403 ساعت 20:44

گاهی افراد ناشناس مسیر زندگی رو تغییر میدن

دقیقا درست میگی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد