تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

پا تهی گشتن به‌است از کفش تنگ// رنج غربت به که اندر خانه جنگ

باز دوباره خشونت،باز دوباره ترور،خدایا خودت کمک کن.من میترسم،از جنگ میترسم،از کشتار میترسم،از گرونی میترسم.امیدوارم جنگ نشه،دوباره پنیک بهم دست داد.یعنی چطوری میشه؟اینا چطوری تونستن تو تهرون این کار رو بکنن.موشک زدن یا تیر اندازی کردن.خدای بزرگ و مهربون صلح رو بیار به این دنیا،امیدوارم جنگ نشه،اگه جنگ بشه کجا باید فرار کنم؟استان فارس کلی روستا و دهات داره،میتونم فرار کنم توی یکی از روستاهای دورافتاده اش.دستام میلرزه.خدا رحمت بکنه آقای هنیه رو،با شهدا و انبیا محشور بشه ایشالا.امیدوارم جنگ نشه،جنگ بشه من واقعا نمیتونم برم جنگ،من بچه تو راهی دارم،کمر درد دارم،ریزش مو دارم،یکی از دندونام روکش نداره،من ۴۰ سال دارم،من نمیتونم بجنگم.من آدم صلح هستم.

خدایا خودت کمک کن،خودت کمک کن.بغضم گرفته،گریه دارم

نظرات 13 + ارسال نظر
شیوا چهارشنبه 10 مرداد 1403 ساعت 10:27

شیوا جون توی کامنتت استیکر گذاشتی واسه همین کامنتت نیومده

شرمین چهارشنبه 10 مرداد 1403 ساعت 15:13

نترس احتمالا منشا ترور داخل تهران بوده مثل مورد فخری زاده جنگ نمیشه ولی به نظر من آبروریزیه مهمون آدمو بزنن تو خونه خود آدم اصلا ننگه نفوذی هارو باید پیدا کرد.

پس خیالم راحت باشه که جنگ نمیشه؟

اتشی برنگ اسمان چهارشنبه 10 مرداد 1403 ساعت 16:23

تراویس از شما بعیده!!!
عوضش امنیت داریم!!!!!

من میترسم از جنگ

نئارخوس چهارشنبه 10 مرداد 1403 ساعت 18:08

شهادت قسمتت میشه مگه بده؟

ها بده

مهران چهارشنبه 10 مرداد 1403 ساعت 19:13

هر چند نظرات منو تایید نمیکنی با اینکه مودبانه حرف میزنم و فحشی نمیدم
ولی خب دل قوی دار
جنگ نه برا اسراییل منافع داره نه برا ایران
پس درگیریاشون در حد همین موشک پرانی باقی میمونه

خیلی سیاسی ننویس داداش.
ایشالا که تا همین حد تموم بشه

اخه بچه تو اصلا میدونی نئارخوس کیه که اسممو بر میداری

من حرفی ندارم

پروفسور چهارشنبه 10 مرداد 1403 ساعت 22:47 https://otagham.blogsky.com/

چه قدر به جنگ فکر میکنی تو!
حالا شاید قبل از جنگ بمیریم، عمر دست خداست!

میترسم.بوسم کن

معترض چهارشنبه 10 مرداد 1403 ساعت 23:01

سانسورچی ترسو

فحش ندین که سانسور نکنم.فحش میکشی به جد و آبادم،انتظار داری تایید هم بکنم؟

ناری چهارشنبه 10 مرداد 1403 ساعت 23:09

خواهرعزیز مهربونم. نترس. اروم باش. بهت قول میدم جنگ نشه. بهت قولل میدم جنگ رو بیرون ایران نگه میداریم. ما با جان و وجودمون مراقب وطن و مردممون هستیم نترس

من برادر عزیز مهربونت هستم.مرسی که دلداری ام دادی

مهدیه چهارشنبه 10 مرداد 1403 ساعت 23:40

مگه مردن ترس داره؟

آره.من از مردن میترسم

phil پنج‌شنبه 11 مرداد 1403 ساعت 01:50

سلطان 50 50س

ستون فعلا ایران نیا تا ببینیم چطور میشه

Kimia پنج‌شنبه 11 مرداد 1403 ساعت 02:18

وقتشه شربت شهادتو بنوشیم

کیمی جون خدا نکنه گل نازم

هاله قدسی پنج‌شنبه 11 مرداد 1403 ساعت 04:24

متاسفم که اینقدر ناراحت می بینمت.
خوب دیگه اون موقع که به امنیت نداشته می نازیدند باید فکر این جای قضیه را هم می کردند. آبروشون رفت!
بالاخره هدف پوسته سخت قدرت این هست که با اسراییل درگیری نظامی داشته باشه. توهمشون هم این هست که نابودش کنند و در مسجد الاقصی نماز بخوانند که بعد تشریف ببرند کاخ سفید را هم حسینیه کنند. شما از این گفتارهای برامده از توهم جمعی بترس. شما از شعارهای بی حاصل و پوچ بترس. از عمق نفرتی که بین تمامیت خواه ها و طرفداران دیکتاتوری از یک طرف و اقلیت ها و مخالف ها وجود داره بترس. از این بترس که با چهار تا قوطی حلبی و موشک چهارشنبه سوری و هواپیمای اسباب بازی می خواهند با دنیا وارد جنگ بشوند. ترس اینجاست که بشینی جلوی اخبار و باورت بشه که امکانات داریم تجهیزات داریم و مهم تر از همه امنیت داریم!

هاله جون جنگ نشه یه وقت.من واقعا میترسم از این که جنگ بشه و همه چی گرون و نایاب بشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد