تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

مدت‌ها پیش متوجه شدم کنار آمدن با بی‌اعتباری و بدنامی، ساده‌تر از کنار آمدن با عذاب وجدان است.

المپیک تموم شد و دوباره برگشتم به تنظیمات کارخانه.یعنی استرس جنگ.

دیروز یکی از همکارها گفت امشب میزنن و تموم دیشب من کابوس میدیدم و صبح بهش گفتم چرا الکی بهم استرس دادی،خبری نشد،میخنده میگه نمیدونستم استرس میگیری و منم تو دلم گفتم خاک بر سرت و قربون لبات.

دیشب عزیز دل نظریه جدیدی رو مطرح کرد و اونم این بود که توی ماه صفر حمله انجام نمیشه،با این حساب تا ۲۳ روز دیگه حمله ای نخواهیم داشت.یه نفر دیگه هم گفت تا بعد اربعین حمله نخواهد شد.اگر این دو نظریه رو در نظر بگیریم روی کاغذ حداقل تا یک ماه دیگه حمله ای نخواهد شد.

حالا به جز عبارت "جنگ ایران و اسرائیل" عبارت های "الحرب فیمابین الایران و الاسرائیل " و "war iran vs israel" رو هم سرچ میکنم.تا ببینم توی سایتهای دیگه چی نوشته.

یه خبری هم اومد که جنگ محدود هست اما چند روز طول میکشه.خلاصه که دریایی از استرس هستم که ساحل نداره ولی امیدوارم که اتفاق بدی واسه هی کدوممون پیش نمیاد.

نظرات 5 + ارسال نظر
پاناسونیک دوشنبه 22 مرداد 1403 ساعت 13:19

دریای استرس ساحل نداره.

پاناسونیک با آیوا نسبتی داری؟

هیچ دوشنبه 22 مرداد 1403 ساعت 14:44 https://basesokoot.blogsky.com/

کابوس همه‌مون...

تو هم؟

نئارخوس دوشنبه 22 مرداد 1403 ساعت 15:10

کاش بزنن بمیریم. ولی بمیریم ها.

زبونت رو گاز بگیر نئارخوس

اعظم46 دوشنبه 22 مرداد 1403 ساعت 18:08

آوووووه به جنگ فکر می کنی؟
تازه سرچ هم به زبان های مختلف می زنی؟

اگه بخدا یقین داشته باشی ،هیچ برگی از درخت نمی افتاد مگر به اذن الله

پس بشین زندگیت رو بکن به اخبار جنگ و....گوش نده الکی هم به خودت وعزیز دل استرس نده
اگه جنگ بشه شما می تونی جلوش رو بگیری؟
پس به چیزی که اراده ای در بود و نبودش نداریم
نه بهش فکر کن ونه در موردش بخون تا آرامشت را حفظ کنی ،این اخبار رو ناخودآگاه ت تاثیر می زاره وتبدیل به استرس واضطراب در رفتار و گفتار ودر نهایت تبدیل به بیماری های سایکوسوماتیک می شه
حال خود دانی

چشم اعظم جون.دیگه فکر نمیکنم.ولی دست خودم نیست،فکرها میاد تو سرم.

Harold Willis دوشنبه 22 مرداد 1403 ساعت 21:50 http://Bluemahya.blogsky.com

نمیدونم چرا نگران این موضوع نیستم، احتمالا به خاطر افسردگیم باشه D:

اتفاقا تو طبیعی هستی،منم که مشکل دارم و خیلی استرس دارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد