تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

عکس خوب عکسی است که احساسات را به عمیق ترین شکل درباره چیزی که از آن عکس گرفته می شود بیان کند.

امروز جمعه هست،خبر خاصی نیست،هفته زود تموم شد بحمدالله.منم استراحت کردم و فیلم دیدم و اینستاگردی کردم.اوضاع خوبه،راضیم.دستم بی پول هست ولی دلم خوشه.

میخواستم کلی دیگه بپردازم به موضوع این که چه خوب میشد آدم واسه خودش ساک بزنه و زوایای مختلفش رو بررسی و نقد و واکاوی بکنم اما از ترس بسته شدن وبلاگم بهش نمیپردازم و اینجوری میشه که استعدادها تو نطفه خفه میشن.

واررات ماشین کارکرده رو آزاد کردن.ایشالا همه بتونن یه دونه بنز یا تویوتا راحت بخرن.

توی اینستا دیدم یکی واسه زن داییش یه آیفون ۱۵ خریده،چه میدونم والا اونلی گاد کَن جاج می،بات این دیگه خیلی بوی زنا میداد.

تو هم اگه خودت از تمیزی و مرتب بودن و بدن خودت لذت میبری پس یه بوس به آنتونیو باندراس بده.

نظرات 1 + ارسال نظر
هاله قدسی شنبه 30 تیر 1403 ساعت 07:16

من لپ تاپم را از دست داده ام
از فکر و اندیشه به آینده مبهم خسته ام
بنابراین به هیچکی بوس نمیدهم.
تازه بند بند وجودم هم درد می کنه آقا تراویس
شما هم مردم را جاج نکن. جاجی بودن آدم را جوجو می کنه

هاله جونم حیف دوریم وگرنه خودم لپ تاپت رو درست میکردم.حالا هم غصه ندارد.بده تعمیر لپ تاپ رو.
آینده هم همیشه نامعلوم بوده و هیچ ترسی ندارد.همه چیز رو به خوب بودن داره میره.غصه نداره و زیاد هم بهش فکر نکن.
بند بند وجودت اگر درد دارد چاره اش نرمش،ایروبیک و یوگا هست.
من جوجوی تو هستم هاله جون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد