تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

به هنگام عزیمت و در دقایق حساس زندگی، انسان‌هایی که توانایی بررسی ِ اعمال ِ خویش را دارند به اراده‌ای قوی دست می‌یابند

چند تا هدف دارم که باید برم دنبالش:

اول:ورزش،چند روزه کمار میخورم و شکمم کوچک تر شد،البته من میگم شکم،شکم خرکی و بزرگی ندارم،کوچیکه ولی همین رو هم ندوست.باشگاه رو بغل میکنم و فقط شکم میرم تا کوچیک تر بشه.

دوم:یه دوره ای هست دوست دارم برم،در رابطه با کارم هست،تاثیری روی حقوقم نداره و به کارم هم نمیاد ولی دوست دارم یادش بگیرم.تجربه نشون داده هر وقت دوره ای رفتم بعدا به دردم خورده.

سوم:هیچی دیگه.جق هم کمتر بزنم،البته که سرانه جق زدنم خیلی اومده پایین و از خودم راضیم.

چهارم:اینستاگرام هم کمتر برم.

زندگیم کم کم نظم گرفته و از بابتش راضی هستم.کاش سالهای سال پیش میرفتم روانپزشک،از وقتی رفتم روانپزشک و قرص میخورم اول این که دیگه دنبال دخترا و زنها نیستم،تشنه کص نیستم،اخلاق و خلق و خویم خیلی نرم و مهربانانه شده و الان هم متمرکز هستم روی کارم و زندگیم و بچه تو راهیم.هر کس احساس میکنه کمی داره کس خلش در میره قبل از این که اون قدر کس مشنگ بشه که خودش هم حالیش نباشه باید بره دکتر.میدونی آخه بیماری های روانی این جوریه دیگه،تو مریضی،حالت بده ولی دیگران رو مقصر میدونی،نمیفهمی که باباجان کس خل خودت در رفته.یا این که هر مردی میبینی دلت میخواد زیرش بخوابی یا هر زنی ببینی دوست داری بزنی توش و اینو میزاری به حساب گرم مزاجی ات.از من گفتن،تجربه رایگان در اختیارتون میزارم شما هم بیایین فحش بدین.

خلاصه دو برنامه دارم،یکی ورزش و دوم اون دوره که توی ذهنم هست.

راجع به پست قبلی که دخترا عکس لختی توی اینستاگرام میزارن باید بیشتر توضیح بدم.پلنگها و جنده ها رو کاری ندارم،بالاخره اینا بیزینسشون از همین راه هست،ولی دخترهای معمولی و غیر جنده رو دوست ندارم ببینم که لخت میشن و عکس میزارن توی اینستا،درک میکنم دختر جوون هفده،هیجده ساله دوست داره خودنمایی بکنه ولی دلم میخواد بهشون بگم دختر خوب و قشنگم،ارزش تو بالاتر از این هست که هر کس و ناکسی زیبایی هات رو توی اینستاگرام ببینه.ورزش بکن،پوشش مناسب داشته باشه.خدا حفظش بکنه و از زندان آزادش بکنه،آقا تتلو هم همین ها رو میگفت.اصلا وقتی شما عکس لختی توی اینستا میزاری این همه آدم نگاهش میکنن انرژی منفی وارد بدنتون میشه،میدونم حرفهام منطقی به نظر نمیاد ولی واقعیت هست.دختری که همش لخت توی اینستا هست و دنبال لایک و کامنت هست زمین تا آسمون فرق داره با دختر پوشیده و ورزشکار،من نمیگم دخترها محجبه و خیلی باحجاب باشن یا سکس نداشته باشن.من میگم عکس های لختی از خودشون توی اینستاگرام نزارن،به خدا این قدر ناراحت میشم دخترهای کم و سن و سال واسه ویو و لایک توی اینستا و برنامه های مشابه لخت میشن،دلم میسوزه.شما مثل برگ گل هستین چرا خودتون رو در معرض نمایش میزارین.

بگذریم،زیاد حرف زدم.اگر خبر خاصی شد میام تعریف میکنم.

تو هم اگه قلبت به خاطر خیانت دوست نزدیکت شکسته پس یه بوس به خودت بده.

نظرات 3 + ارسال نظر
phil پنج‌شنبه 4 مرداد 1403 ساعت 20:08

سلطان برنامه ها عالین. ناموسا اون جق مق رو من الهام بخش نبودم در تصمیمت که ترک کنی؟

ستون ازت تاثیر گرفتم.الگوی من هستی

سحر جمعه 5 مرداد 1403 ساعت 00:18

بیخیال بابا، دیدگاهتو عوض کن. همین روکو سیفردی زنشو نگا کن، کل دنیا دیدن زنشو، همه جای زنشو، چیزی از خوشبختی زنه کم شد؟ نه.
احساس شوهرش بهش کم شد؟ نه
دوتا پسر قشنگ هم دارن اصلن شادی و رضایت از زندگی از چشاشون میباره.مدام در حال لذت بردن از تک تک لحظه ها و اعضا و جوارحشونن. غرق در پول و خوشبختی و آرامش و رفاه.
آره بابا، اونا که لختن بدبختن بعد یکی مثل آبجی خانم صادق هدایت خوشبخته!!!!! آنجلینا جولی ک ملت تا ماتحتهالانهارشو دیدن بدبخته و پر از انرژی منفی، بعد زن اصغرآقا که شوهرش مدام کتکش میزنه و صداشم نامحرم نشنیده خوشبخته!!!! اصلن موج انرژی مثبت سرازیره به زندگی زن اصغرآقای بیچاره!!!
دخترای افغانی که لای پتو هستن و همه جاشون پوشیدس و حتی حق درس خوندن هم ندارن خوشبخت و پر از انرژی مثبتن، دخترای اروپایی که لخت و پتی هستن و مدام تفریح و عشق و حالن و بزرگترین دغدغه شون بی بی چک زدنه بدبختن.
کااااااعملن حق با توعه عباس آقا.

ببخشید

عاشقت جمعه 5 مرداد 1403 ساعت 09:20

خوبه که قرص میخوری، ولی من یک روانپزشک خیلی مطرح میشناسم که مشکل داشت ولی قرص نمیخورد و با زنهای مختلف حتی بیماراش سکس داشت، هیچوقتم لو نرفت.

دیگه فردای قیامت باید جوابگوی خدا باشه
تو عاشق منی،منم عاشق تو هستم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد