تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

مافوق همه‌چیز، داشتن خیالات بزرگ و قلب پاک است.

اگه از من بپرسن میگم ترامپ رو امام حسین نجات داده.واسه خدا به اون بزرگی آخه مگه کاری داره که تیر رو یه سانت بیاره این ورتر و مخش رو باشونه،حکمتی بوده که بعدا معلوم میشه.یه حکمتی توش بوده که ترامپ زنده بمونه و خیرش به کشورهای شیعه مثل ایران برسه.ما که نمیدونیم اسرار ازل رو ولی من مطمئن هستم که یه چیزی بوده.به هر حال خدا همه رو در پناه خودش نگه بداره و عاقبت به بخیر بشیم.

گفتم عاقبت بخیری،کلمه ساده ای هست ولی واقعا عاقبت بخیری خیلی مهمه.بازم برسیم به این دهه شصتی ها که گنده گوزیش رو پر کردن و هیچ کدوم بچه نمیارن با این استدلال تخمی که بچه نباید تو ایران بیاریم،حالا خودِ اصلا ولش کن،میخواستم منبر غَرایی من باب لزوم فرزندآوری و خراب کردن و تحقیر سیستماتیک دهه شصتی ها انجام بدم که عزیز دل گفت براش سوپ جو درست کنم،بنابراین فعلا عزت زیاد.

اگه تو هم هر روز به وبلاگم سر میزنی ولی هیچ وقت کامنت نمیزاری پس یه بوس به گوئن استفانی بده.

نظرات 3 + ارسال نظر
عاشقت یکشنبه 24 تیر 1403 ساعت 20:39

شایدم میخواستن صرفا گوش مالیش بدن، شایدم خودش برای شلوغ کردن اوضاع یکیو خریده که ترورش کنه مثلا. تو عالم سیاست هر چیزی ممکنه. تویم اگه تا الان قیمه هیئت مثل من گیرت نیومده یک بوس به مداح مسجدتون بده که اینقدر زحمت میکشه و گلوی خودشو گوش مارو پاره میکنه.

عاشق منی؟؟

ستاره یکشنبه 24 تیر 1403 ساعت 21:31

ایشالا امام حسین بزنه تو کمرش

عابر سه‌شنبه 26 تیر 1403 ساعت 21:09

تحلیلتون رو درباره ترامپ برای خانواده خوندم موجبات مسرت جمع شد.

قربان محبتت عزیز جان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد