تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تولدت را فراموش نکرده‌ام و هرگز هم نمی‌کنم. نمی دانی چه قدر شب‌ها برایت گریه می‌کنم و تا صبح نمی‌خوابم.

متاسفانه یه رفیقی رو انداخت واسه همستر و لینک فرستاد و بازکردن لینک همانا و جذبش شدن همان.هر چی میگفتم دیگران کس خل هستن و عیبشون میکردم حالا سر خودم اومد و منم به جرگه همسترکمبتی ها پیوستم.حالا ایشالا پول یه کیک معینی پور از توش در بیاد.

دقت کردین چیزای بی مزه و پیش پا افتاده رو چقدر شیرین تعریف میکنم؟

تو هم اگه رویای این رو داری که با همسترکامبت هات یه دونه ماشین لاماری کله غازی بخری پس یه بوس بفرست واسه ماهسون خواننده ترک.

نظرات 5 + ارسال نظر
ستاره یکشنبه 20 خرداد 1403 ساعت 00:44 https://zendegi-hamine.blogsky.com/

خیلی شیرین تعریف میکنی همش تعریف کن.
بوسو واسه همستر میفرستم که همه رو درگیر خودش کرده

بوس

Kimia یکشنبه 20 خرداد 1403 ساعت 09:54

ماهسون

بوس

phil یکشنبه 20 خرداد 1403 ساعت 19:51

ستون تو از هر عنی کره میسازی با این بامزه تعریف کردنت.

سلطان چاکرتم

lpdh دوشنبه 21 خرداد 1403 ساعت 19:12

همین شیرین زبونیات دلمو برده پیشی
دلم برات تنگ شده بود
بوس بوس

دوستت دارم گل قشنگ

فروغ پنج‌شنبه 24 خرداد 1403 ساعت 07:31

من که هنوز به جرگه همستر داران نپیوستم بعید هم میدونم حتی پول نت ش دربیاد

ولی من معتادش شدم متاسفانه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد