تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

حضور مرگ همه موهومات را نیست و نابود می‌کند. ما بچهٔ مرگ هستیم

بعضی وقتها یه درد سنگین توی قفسه سینه ام حس میکنم،تمام سینه ام تا دستام تیر میکشه و نفسم سنگین میشه.نمیدونم اینا علائم سکته قلبی هست یا تومور سرطانی دارم.هی نفس عمیق پشت سر هم میکشم تا کم کم دردش از بین میره.احساس میکنم بار سنگین گناهانم توی سینه ام مشت میزنه و عذابم میده،من عذاب دنیوی رو به جون میخرم ولی طاقت این رو ندارم که روز قیامت عذاب اُخروی ببینم.الان هم که این متون رو می نویسم درد داره توی جونم راه میره.

اگه تو هم امشب میخوای فوتبال فرانسه و اون یکی تیم رو ببینی و بین دو نیمه خوابت میگیره پس یه بوس به فیل فودن بده.

نظرات 7 + ارسال نظر
عابر سه‌شنبه 19 تیر 1403 ساعت 09:14

آقا تراویس حتما چک آپ برید برای قلبتون
این متن رو هم جایی دیدم یاد شما افتادم :
‏از اساتید بسیار خوش‌نام و بازنشسته بود.
‏می‌گفت: الان هم بعد از چهل‌سال که مراجعه‌کننده‌ی خانم می‌بینم، به منشی سپرده‌ام که سر اتمام ویزیت، اگر طول کشید در بزند تا مبادا ناخودآگاه، مرز زمان را بخاطر زن بودن مراجعه‌کننده عبور کرده‌ باشم. و بسیار به ما توصیه می‌کرد مراقب مرزهایتان با مراجعین باشید و به دیگران هم بسپارید مراقبتان باشند.
‏او بخاطر اوج شناخت از ضعف‌هایش و پذیرش آنها و نه تکیه بر توانایی‌هایش، خوش نام زندگی کرد. باید پذیرفت که «هرکسی» که پا در آب بگذارد، خیس خواهد شد.


▪️دکتر روح الله صدیق

به جمع دانشجویان علوم‌ پزشکی بپیوندید ❤️

@Mss_twitter

دمش گرم.منم خیلی سعی میکنم مراقب باشم

پروفسور سه‌شنبه 19 تیر 1403 ساعت 14:44 https://otagham.blogsky.com/

حتما به دکتر قلب مراجعه کنید. ایشالا که چیزی نیست

ایشالا که خیره

Kimia سه‌شنبه 19 تیر 1403 ساعت 19:24

الهی قربونت برم

کیمی جون خیلی دوستت دارم

نیره سه‌شنبه 19 تیر 1403 ساعت 22:47

تراویس، حتما برو چک آپ. ان شاءالله خیره.

نیره جون بوسم کن

عابر چهارشنبه 20 تیر 1403 ساعت 10:26

عنوان رو خودت نوشتی؟
ما بچه مرگ هستیم
قشنگ بود.
وقتی به مرگ فکر می کنیم بسیاری از رفتارهای غلطمون کنار میرن مثل حسد. حسودی چی رو می‌کنیم؟
هرررچه که به دست آید آخرش مثل هم هستیم. جز مهربانی

حرفات خیلی قشنگه و درست می فرمایی عابر جان

ستاره شنبه 23 تیر 1403 ساعت 14:56

راس راسی نگرانت شدم حتما یه چک آپ برو

بوس بوسی
خبری نیست گلم

ستاره شنبه 23 تیر 1403 ساعت 23:22 https://roozaye-roshan7.blogsky.com/

یعنی رفتی چک آپ؟

نه.هر سه ماه باید برم روانپزشک

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد