تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

چیزی که سبب بدبختی بعضیها را فراهم می‌کند، می‌تواند وسیلهٔ خوشبختی برخی دیگر باشد.

تو دنیا چه خبره:

هوش مصنوعی قابلیت شناسایی تصویر و محاوره تصویری رو به دست آورده و درست داره شبیه فیلم HER  میشه و از طرفی دیگر هم سگ های رباتیک ساخته شدن که توی جنگ ها با یه مسلسل روی کمرشون میتونن دشمن رو نابود و کنن و در طرف دیگه دنیا هم سگ سالومه سیدنیا مّرده و شهبانو فرح به سالومه زنگ زده و بهش تسلیت گفته و سالومه این اتفاق مهم رو ضبط کرده در لحظه و بعضی رسانه ها هم پوشش دادن.

کل فضای دنیا و رسانه به شکل عجیبی آزار دهنده و غیرقابل تحمل شده.

نظرات 6 + ارسال نظر
دکتر غمگین چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ساعت 21:31

هوش مصنوعی واقعا داره ترسناک میشه؛ این عقب موندن ملت ما هم

جالبش اینه که همه فقط موندن و نظاره میکنن

مرجان چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ساعت 21:32

از اون ور اگه روسریت پشت فرمون از سرت بیفته جریمه میشی

کار خوبی میکنن جریمه میکنن.حجاب قانون کشوره

قره بالا چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ساعت 22:10

یعنی اتفاق مهم تر مردن سگ سالومه نبود؟؟؟
حالا اینکه خود سالومه کیه هم یه بخش خیلی غیر مهمه دیگه س

چه میدونم والا

مهران پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403 ساعت 05:54

یکی از خوبیهای فضای مجازی واسه من این بود که باهاش مردم ایران رو شناختم

یعنی تو امریکا هستی و ایرانی دور ورت نیست؟

هاله قدسی پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403 ساعت 07:23

من طوری با هوش مصنوعی برخورد می کنم که انگار استاد راهنما است. یعنی از her زده ایم جلوتر.
ببین تراویس ممکنه باورش سخت باشه اما این نویسندگان داستان های علمی تخیلی هستند که به دانشمندان و محققان ایده و راه کار نشان می دهند نه برعکسش.
دنیا همونی که گفتی شده اما من وقتی جامعه خودمون را می بینم بیشتر یاد 1984 می افتم.
بوس برای خودت

هاله جون چرا 1984 ؟ کشور به این خوبی،اوضاع به آرومی،همه چی قشنگ و مرتب،دلم رو نشکون.
هاله جون دوستت دارم.بوس به خودت

مهران پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403 ساعت 11:55

نه آمریکا نیستم
ولی نمیدونستم در این حد مردم ایران مخ تعطیل تشریف دارن

خوبه که فهمیدی مهران جون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد