تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هیچ کس نمی‌داند که فردا چه به دست می‌آورد، و هیچ کس نمی‌داند که در کدامین سرزمین می‌میرد

این آدم های دور و اطرافم رو میبینم میگم چقدر خوش شانس هستن.ما که نه بابای خوبی داشتیم و نه پولی واسمون گذاشت،یه ازدواج تخمی هم کردیم و کلی از زندگی عقب انداختمون.ولی خوب خدا رو شکر الان زندگیم داره عادی میشه.البته اگه اون زن سابق بزاره،چند روز پیش از دادگاه زنگ زدن و گفتن ۸ سکه عقب افتادی و بیا بده.یه جوری میگه بیا ۸ تا رو بده انگار ۸ تا آدامسه.من میبینم پرونده های بقیه رو سالی یا دو سالی یه سکه هستن.من بدبخت قاضی نامرد اول زد واسم همه سکه ها رو یکجا بدم.بعد کلی اعسار راضی شدن ۵ ماهی یک سکه بدم.خدا از سر گناهان قاضی هایی که حکم بد میدن نگذره.با سرنوشت و زندگی آدمها مثل آب خوردن بازی میکنن.

دیگه چی میخواستم بگم؟آهان،کاش میشد هنرپیشه ها یا خواننده ها هم کاندید بشن اون وقت من به محمدرضا گلزار رای میدادم،دوسش دالم.

میدونید چی جالبه؟خیلی ها ،واقعا خیلی آدمهای زیادی از یازده سال پیش تا الان میخواستن که من ننویسم،گزارشم رو دادن،فیلترم کردن،مسدودم کردن،ولی من مثل رودخونه ای جاری همیشه جریان دارم و به فضای وبلاگستان فارسی نور و روشنایی و زیبایی میدم.

نیره جون جواب ایمیل ات رو دادم،زود جوابم رو بده.من آدم حساسی هستم دوست دارم زود بهم جواب بدن.

نظرات 4 + ارسال نظر
متین سه‌شنبه 22 خرداد 1403 ساعت 20:19 https://matinzandy.blogsky.com/

پس میگن مهریه رو کی داده کی گرفته دروغه؟

یا مهرم حلال جونم آزاد؟

یا اصلا مگر به زن مهریه میدن ؟

باور گرفتن مهریه کمی برام سخته، اطرافیان هر کی طلاق گرفت یا طلاق داد هیچی نگرفت و پرداخت نکرد مگر یک نفر اونم خودش یه خونه داد به خانمش چون با صلح و صفا جدا شدن

والا اینا همه حرف هست.جمعیت خیلی زیادی از مردها به خاطر مهریه و حتی نفقه توی زندان هستن،جمعیت زیادی بدهکار مهریه وجود داره که بعد حتی سالهای طولانی از طلاق و ازدواج مجدد زن سابقشون دارن هنوز مهریه میدن.خلاصه که خیلی اوضاع خیطه ولی متاسفانه هیچ رسانه و خبرنگاری بهش نمیپردازه

ستاره سه‌شنبه 22 خرداد 1403 ساعت 23:15

رودخانه جاری همیشه جریان داشته باش به خاطر دل دوستدارنت

مرسی ستاره جون.خیلی لطف داری

نیره چهارشنبه 23 خرداد 1403 ساعت 00:23

تراویس،
عنوان پست های شما همیشه برام جالب بوده!
میشه اعتراض کرد رو حکم یا نه؟

نیره جون مرسی عزیزم.
والا باید برم تهران اعتراض بکنم.سه بار هم اعتراض کردم ولی فایده ای نداشته.شانس از دادگاه ندارم

بهار چهارشنبه 23 خرداد 1403 ساعت 01:15 http://Bahar1363.blogfa.com

نمیشد توافق کنی یه مبلغی بدی به همسر سابقت و بقیش را کلا ببخشه؟
که‌دیگه خلاص بشی

والا نمیدونم قبول میکنه یا نه؟خیلی آدم طماع و حریص و کم عقلی هست.زیربار حرف منطقی نمیره و انتظار داره واقعا هر ۵ ماه یه سکه بدم.در ثانی خود من هم یه مبلغی تو دست و بالم نیست که بخوام همچین پیشنهادی بدم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد