تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

طوری زندگی کن، انگاری فردا خواهی مرد؛ طوری کار کن، انگاری هیچگاه نخواهی مرد.

یه قرصی هست به اسم پاروکستین که ما دیوونه ها میخوریم تا حالمون نرمال باشه و توی اینترنت هست اثراتش.منم این قرص رو میخورم.حالا امروز رفتم دکتر روانپزشکم که مجدد ویزیت بشم،این قرص و برام نوشت،صد تا داروخانه رفتم تا بالاخره این قرص رو پیدا کردم.هیچ چیز خاصی هم نیست،ایرانی هم هست،تولید داخل هست ولی نایاب شده،حالا تکلیف من و امثال من چی هست؟من شیرازم،بالاخره ده تا داروخانه رفتم تا بالاخره با دوز بالاتر پیدا کردم،اون بدبختی که توی روستا و شهر کوچیک هست باید چی کار بکنه؟نیاز هم داره به این دارو.این وضع داروی مملکت رو فکر نکنم حتی اون بابایی که وسط تابستون کاپشن میپوشه و خیلی دوستش دارین هم بتونه درست بکنه.

ویزیت دکتر روانپزشک به همین برکت قسم ۳۰ ثانیه بیشتر نشد.وقت گرفتم.از لحظه ای که رفتم داخل تا اومدم بیرون ۳۰ ثانیه بیشتر نشد و ۲۵۱ تومن گرفت ولی حلالش باشه،هم خلق و خوی بد سابقم از بین رفته،هم الکی حشری نیستم که بخوام با همه سکس بکنم،هم تمرکز دارم توی کارم.کار خوب هم پیدا کردم،عادتهای زشت و ناپسندم رفت کنار و خیلی آدم خوبی شدم.از من به شما نصیحت و وصیت برین روانپزشک اگر احساس بد توی زندگیتون دارین،حالتون جوری خوب میشه که زندگی انگار یه جور دیگه میشه.

اگه تو هم روز تاسوعا و عاشورا مثل گرگ همه نذری ها رو شکار میکنی پس یه بوس به اریک اریکسون بده.

نظرات 6 + ارسال نظر
مامان خانومی شنبه 23 تیر 1403 ساعت 18:55

همچین مواقعی تو نت سرچ کن بعضی داروخونه ها شاید دورباشن ولی دارن و پست میکنن برات . روانپزشکت رو عوض کن به نظرم ! چندتا پست قبلت در مورد خانوم همکارت نوشته بودی برعکس نتیجه گیری هات هست

ببخشید

ستاره شنبه 23 تیر 1403 ساعت 23:05

با قطع داروها دوباره برمیگردی تنظیمات کارخانه؟منظورم اینه که این داروها درمان میکنن یا حالت مسکن دارن

والا فکر کنم قطع بشه برگردم تنظیمات کارخانه

هاله قدسی یکشنبه 24 تیر 1403 ساعت 15:59

ببین تراویس جان
این دارو که یک شبه وضعش اینطوری نشده
کل سیستم هم یک شبه سوراخ نشده
طول سه سالی که رئیسی سر کار بود هم همین بود.
حالا اون شهید شده دیگه به بارگاه مقدسش نمی شه نزدیک شد. مدیر لایق شد، مدبر دوران شد، سرآمد سازندگان شد.
این یکی تازه آمده سر کار و احتمالا تا نمیره مقدس و موجه نمی شه .
بنابراین فکر نکن ماها این یارو جدیده را دوست داریم و انقدر هم ابلهیم که فکر می کنیم که همه کارها را می خواهد درست کنه. کدوم رئیس جمهور توانسته زیر سنگین بعضی ها بمونه و اوضاع را "درست" کنه که کاپشنی دومی اش باشه؟
احمدی نژادی که به خاطرش فاجعه های سال 88 ماست مالی و توجیه شد، به حساب خودشون هندونه آناناسی شد.
حساب کتاب ها کثیف تر از این حرف هاست.
انگار اگر کس دیگری می امد داروخانه ها پر قرص می شد.

هاله جون کاشکی اوضاع بهتر میشد

مرضیه چهارشنبه 27 تیر 1403 ساعت 00:16

روانپزشک شما ویزیت آنلاین هم داره ؟ دنبال فرد مطمینی هستم.
ظاهراً ازش راضی هستید.
دنبال یک متخصص مجرب هستم

من نمیدونم آنلاین داره یا خیر.میپرسم بهت میگم.ولی باید اعتماد بکنی دیگه.از سرویس اسنپ دکتر استفاده بکن.دکتر خودم هم آمارش رو میگیرم همین جا تو وبلاگ میگم

مرضیه پنج‌شنبه 28 تیر 1403 ساعت 12:18

ممنونم
لطف میکنی

ارادت

x جمعه 5 مرداد 1403 ساعت 01:10 http://malakiti.blogfa.com

اسم پزشکت رو میشه بگی؟
منم بدجور دکتر لازمم تراویس

تو که شیراز نیستی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد