تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

زیبایی چیزی است که درونت حس می‌کنی و در چشمانت بازتاب می‌یابد. زیبایی چیزی فیزیکی نیست.

چقدر بعضی ها که کامنت میزارن دلشون سیاه هست و پر از کینه و قساوت و بددهنی و نفرت و خشم هستن.یه جوری فحش میدن و نفرین میکنن انگار که من چی کار کردم یا چی گفتم؟واقعا که نمیشه در دهن مردم رو بست.هر مودی که باشم یه سری ها میان فحش بارونم میکنن.من که عادت کردم به حرفهای بد ولی وای به حال خودتون که این قدر دلتون سیاهه.چه جوری این قدر عقده و کینه رو توی دلتون نگه میدارین؟برین یوگا،برین باشگاه،ورزش بکنید،رژیم سالم بگیرین،کتاب بخونید،قرآن بخونید،برین سرکار،زشته با این سن و سال این قدر رفتارات بد داشته باشین.

نظرات 3 + ارسال نظر
لیلا یکشنبه 17 تیر 1403 ساعت 13:14

سلام بی خیال شوید کار خودتون رو انجام بدهید

مرسی لیلا

شرمین یکشنبه 17 تیر 1403 ساعت 14:53

لعن ونفرین به خودشون بر می گرده. زباله های روانشون رو خالی می کنن ناراحت نباشین.

مرسی شرمین جون

نیره یکشنبه 17 تیر 1403 ساعت 17:32

تراویس، همین آه و نفرین کنندگان محترم، همون هایی بودن که گفتن ج ا این مرگ گفتن رو مد کرده، حالا یکی نیست خودشونو جمع کنه!!
همین مدعیان ززآ، هستن که شعارهای مرگ و جنسیت زده اشون نشون داد چقدر سواد و حداقل منطق دارن. دقیقا کپی برداری به علاوه جنسیت زدگی!
فحش جنسی به زنانی که مثل اونها فکر نمی کنن و بعد مدعی آزادی و حقوق زنان هستن.
نمایش متعفن بودنشون هم جلوی سفارت خونه های ایران به اجرا دراومد. تا یکی مثلش فکر نمی کنه میگن چقدر پول می گیری!! کسی که پرچم اسراهل israhell رو حمالی می کنه، وطن پرسته؟!
بهرحال جامعه ایران پر از پارادوکس هاست.
فقط مدعیان آزادی، شعارهاتون تو حلقم!!!
از اینجا تا کره ماه … کردین!
تراویس، شرمنده بد دهن شدم! اعصاب نمی ذارن برا مادر شوهر!

نیره جون خیلی حق میگی گل قشنگ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد