تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

صد هزاران دام و دانه‌ست ای خدا// ما چو مرغان حریص بی‌نوا

اون دختره که توی محیط کارم بود و متولد ۷۸ بود و به من گفت لباس هات خیلی قشنگه.خیلی بهم نگاه طولانی میکنه،لبخند میزنه و یه جور خاصی رفتار میکنه.خدایا تو خودت شاهد باش که من همچون یوسف پیامبر دارم خویشتن داری میکنم ولی بالاخره صبر منم حدی داره و ممکنه مثل موسی پیامبر عصام رو در بیارم و مثل یه مار بپیچونمش دور بدنش.خدایا صبر ایوب پیامبر رو به من بده و گرنه مثل نوح پیامبر باید یه کشتی بسازم و از این جا برم.خدایا تو خودت پناه بی پناهان هستی،من مثل یه گربه کوچولو بهت پناه میارم که شیطون گولم نزنه.سعی میکنم زیاد توی افق دیدش نباشم و باهاش تنها نشم،چون شیطون آدم رو گول میزنه.این داره به من نخ میده و منم تقوا پیشه میکنم.

تو هم اگه وقتی کسی بهت پا میده ته دلت خوشحال میشی که هنوز جذاب و خواستنی هستی پس یه بوس به نیمار بده.

نظرات 13 + ارسال نظر
امیر وزیری زاده سه‌شنبه 29 خرداد 1403 ساعت 09:07 http://dashtemoshavvash.blogsky.com

سلام
البته موسی علیه السلام هیچ وقت عصای خودش رو دور کسی نپیچوند بله با آن دریا را شکافت و تو هم میتونی اینجوری عمل کنی و دریای طرف رو که چه عرض کنم برکه ی طرف رو بشکافی....

امیر وزیری زاده از خدا بترس

دال سه‌شنبه 29 خرداد 1403 ساعت 09:21 http://www.nienteen.blogsky.com

عامو تو حالت خرااابه :)))

الان تازه خوب شدم

مورچه سه‌شنبه 29 خرداد 1403 ساعت 10:21 https://hana98r.blogsky.com/

شاید نمیدونه متاهل هستی
یا جوری بگو متاهل هستی
مثلن وقتی اومد تلفنی تماس بگیر خونه

نه بابا.اینا این قدر سوال میپرسن که نه تنها میدونن متاهل هستم بلکه میدونن زنم حامله هست،جنسیت بچه دختره،کجا زندگی میکنم و ...

امید سه‌شنبه 29 خرداد 1403 ساعت 12:53

احتمالا میخواد زیر ابتو بزنه از کار اخراجت کنند

برا چی؟مشکلی نداریم با هم.حتی توی یه واحد هم نیستیم

فمینیست سه‌شنبه 29 خرداد 1403 ساعت 13:07

لابد خودت یه کرمی ریختی
لباس پوشیده بپوش

لباسام پوشیده هست به خدا.آستین بلند و تیره میپوشم.خودم هم هیچ کرمی نریختم

زهرا سه‌شنبه 29 خرداد 1403 ساعت 13:41

شرمنده تراویس میدونم شما خیلی حساسی ولی خب ی واقعیت ..شما ح*ش*ر هستی و عنانت تا الان ک وبلاگت خوندم چنان دست خودت نیس و بعضی دخترا هم مث خودتن دیگ ...گیر هم افتادین انشاالله ک به خیر بگذره خخخ

زهرا جان میخوام آخه پسر خوبی باشم.نمیخوام لاس بزنم و شماره بدم و بریم تو کون همدیگه.میخوام پاک و صاف و صادق باشم.میخوام مثل آب چشمه پاک و زلال باشم.خدا بهم کمک میکنه،مطمئن هستم

آتشی برنگ آسمان سه‌شنبه 29 خرداد 1403 ساعت 14:45

چقدر هم‌که بدت میاد!!!

چی بگم والا.اون تراویس قدیم مُرد دیگه

کوهنورد سه‌شنبه 29 خرداد 1403 ساعت 14:53 http://1kouhnavard.blogsky.com

تو چقدر سست عنصری.

تازه الان خوب شدم کوهنورد جان

فمنیست ۲ سه‌شنبه 29 خرداد 1403 ساعت 15:55

کجا تیره میپوشی خودت قبلا گفتی لباساتو ست میکنی اسمارتیز میری سر کار. اگه اون دختر به گناه بیوفته تمام فرشته ها نفرینت می کنند.

لباس هام رو ست نمیکنم.هر روز یه رنگ پیراهن میپوشم،یه روز زردلیمویی،یه روز سبز سیدی،یه روز آبی،همین جور تا آخر هفته
بعدش هم من رنگ به رنگ بپوشم،مگه مسئول گناه دختد مردم هستم.خوب چشماش رو درویش کنه.

lilly سه‌شنبه 29 خرداد 1403 ساعت 18:53

چقد خرابی.زن داری زنتم بارداره اونوقت با یه تعریف شل میشی؟ از آدمایی مثل تو متفرم.وقتی نمیتونین متعهد باشین چرا ازدواج میکنین؟ تازه پرو پرو میگی دختره مسئول گناهه؟ تو خودت گناهی برادر من! گیریم در روز 1000 نفر بیان از تو تعریف کنن باید خیانت کنی؟ خیانت فقط خوابیدن و وارد رابطه شدن نیست که همین که توی فکر و ذهنت همچین چیزایی میگذره خیانت به زنته.دلم برای خانومت واقعا میسوزه.کاش مردایی مثل تو نباشن اصلا.

بغضی شدم.

Mجان سه‌شنبه 29 خرداد 1403 ساعت 21:23

شما خیلی آقایی جناب تراویس
ما که میدونیم این داستان ها فقط مال این هست که ایمپرشن بره بالا...!
:)))
ارادت...

ایمپرشن چِنه؟

هاله قدسی چهارشنبه 30 خرداد 1403 ساعت 08:03

هر وقت نگاهت بهش افتاد یاد عذاب روز قیامت بیافت و شرمساری پیش خدا. یاد ارواح رفته آمرین به معروف و ناهیان از منکر بیافت و تقوا پیشه کن.
بعد هم یاد خون شهدا کن و لب زیرین را به نشانه یادآوری عذاب خدا بگز یعنی گاز بگیر. شهدا که به خاطر عصای موسی شما که ماشالله بزنی به زمین مار می شه نرفتند جبهه. شهدا به خاطر حجاب و حفظ ناموس زنان رفتند جبهه. شما هم حجابت را حفظ کن که حجاب تو کوبنده تر از خون آنهاست.

هاله جون شرمسار شدم.دیگه غلط بکنم فکر بد بکنم.باید بیشتر روی خودم کار بکنم.
دوستت دارم هاله جون

عابر پنج‌شنبه 31 خرداد 1403 ساعت 11:27

توهم زدی که اون دختر بهت توجه میکنه، با این سن و سال و زن و بچه برای یه دختر بچه نباید کیس جالبی باشی‌.
پس این همه میگن خودتونو بپوشونین و نخندید و با وقار باشین و ... برای مواجهه با امثال شماست.

چه میدونم والا.تو بهتر میدونی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد