تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

وقتی که دیگر دلواپس آن نباشیم که در چشم محبوبمان چگونه دیده شویم معنایش این است که دیگر عاشق نیستیم.

اینجا یه بارون شدیدی شروع به باریدن گرفت و خیابون ها حسابی خیس شد و هوا خنک شد و خیلی خوشحال شدم.

سرکار هم میرم،چیزی نمیگم زیاد از کار چون چیز خاصی نداره واسه گفتن.شرکت منظم و مرتب و تمیزی هست و همکارهام هم خوبن.حقوق هم گفتن ۱۲ تومن بهت میدیم.صبحانه و ناهار هم میدن.تا خونه هم با ماشین ۲۰ دقیقه راهه.خدا رو شکر میکنم و هر روز دوش میگیرم و خوشگل میکنم و میرم سرکار.من که راضیم،دیگه اینا هم باید راضی باشن،۲ هفته آزمایشی ام چند روز دیگه تموم میشه،بعید میدونم بگن نیا دیگه.این از کار.

شب ها شام نمیخورم،حقیقتش اشتهام کم شده و البته ایرادی هم نداره،آدم از کم خوری چیزیش نمیشه،پرخوری بده.

عزیزدل هم حالش اِی بدک نیست،حال خوبی نداره،ولی تحمل میکنه،بعضی وقتها توی تایم عجیبی هوس یه چیزایی میکنه که خدا به اسنپ خیر بده،واسم میارن،الان هم منتظر ۳ انبه و ۳ طالبی هستم.چند روز پیش هم نون رگاک و مهیاوه هوس کرده بود که مادرش براش درست کرد.کمی هم شکمم اومده جلو،البته خیلی کم.ایشالا که همه چیز خوب پیش بره و این طفل معصوم به دنیا بیاد.ایشالا اگه به دنیا اومد سعی میکنم یه گوسفند قربونی کنم و بدم به فقرا.

دیگه همین.تو هم اگر روزهات تکراری هست و با این وجود گله ای نداری پس یه بوس به ساندرا بولاک بده.

نظرات 6 + ارسال نظر
نازنین دوشنبه 21 خرداد 1403 ساعت 19:33

ایشالا نی نی جان بسلامتی به دنیا بیاد
به نظر من که هنوز نیومده قدمش پر از رحمت و خوبی بوده
حتما براش عقیقه کن آقای تراورس که سلامت باشه

سلامت باشی نازنین جان
ممنونم از لطف و محبت ات.چشم،حتما این کار رو انجام میدم

مامان خانومی دوشنبه 21 خرداد 1403 ساعت 22:19 http://mamankhanomiii.blogfa.com

امیدوارم حالا که شما راضی هستی ازشغل جدید اونها هم راضی باشن از عملکرد شما و همه چیز به خیرو خوبی تموم شه اینم قطعا از قدم خیر تو راهیتون هست

انشاالله
ممنونم ازت.
آره قدمش خیره

phil دوشنبه 21 خرداد 1403 ساعت 22:41

سلطان ایشالا که سالم به دنیا میاد نگران نباش

نوکرم ستون

بهار دوشنبه 21 خرداد 1403 ساعت 22:52 http://Bahar1363.blogfa.com

ایشالا به سلامتی نی نی تون به دنیا بیاد

سلامت باشی بهار جان

زینب دوشنبه 21 خرداد 1403 ساعت 22:59

قربانی نکنید، عقیقه کنید. به یه جای معتبر بسپارید خودشونم میرسونن به فقرا

حتما همین کار رو میکنم

ستاره دوشنبه 21 خرداد 1403 ساعت 23:18 https://zendegi-hamine.blogsky.com/

رگاک و مهیاوه نمیدونم چین اما منم هوس کردم

قربونت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد