تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

این که می‌گویند گذشته فراموش می‌شود چندان درست نیست. چون گذشته راه خود را با چنگ و دندان باز می‌کند.

من واقعا مایل به بحث سیاسی نیستم ولی چون هر از گاهی هی یه افرادی میان فحش میدن مجبور میشم یه پست سیاسی بزارم.

این که شما مخالف نظام هستین واسه من اهمیتی نداره و مهم نیست ولی این که شما خودتون رو اکثریت میدونید توهین به شعور من هست،شما مخالفین نظام اقلیت ناچیزی هستین که فقط گنده گوز هستین و فکر میکنید امروز و فردا آخوندها سوار قایق میشن و میرن و رضا و معصومه قمی میان میشن رهبر و رئیس جمهور.

برادر من،خواهر من،طرفداران نظام خیلی بیشتر از اون چیزی هست که شما فکر میکنید،آدمهایی با شغل آزاد و بدون هیچ وابستگی به دولت باز هم طرفدار نظام هستن.

و نکته دیگه این که چرا فکر میکنید طرف حق و درست تاریخ قرار گرفتین؟چرا فکر میکنید آخوندها سمت ظلم هستن؟چرا خودتون رو طرف درست می بینید؟والا من از مخالفان رژیم تا به الان جز فحاشی،بددهنی،تابوشکنی،رقصیدن واسه مرگ یه نفر،لخت شدن،بی ادبی و خشونت چیزی ندیدم،اینا طرف حق نیست.چرا یک درصد فکر نمیکنید شاید آخوندها طرف حق باشن.این قدر حق به جانب نباشید.

بحث رو تموم میکنم و دیگه حرف سیاسی نمیزنم ولی دو نکته رو در نظر بگیرین اول این که چون شما مخالفی و چشمهات رو روی حقیقت بستی متوجه نمیشی که صدها میلیون نفر ایرانی و خارجی داخل و بیرون کشور طرفدار جمهوری اسلامی هستن و دوم این که این احتمال رو هم بده که آخوندها بنا بر هزاران دلیل طرف حق و حقیقت هستن و خدا با اوناست.

تو هم اگه منتظری تا موج گرما تموم بشه پس یه بوس به کریستال رید بده.

نظرات 14 + ارسال نظر
رخساره سه‌شنبه 2 مرداد 1403 ساعت 10:36

سلام و عرض ادب.داشتم وبلاگتون رو می‌خوندم.
برای دخترتون من اسم «شکرانه» رو پیشنهاد میدم.به نظرم خیلی اسم تک و شیکی هست
ومعنای زیبایی هم داره

مرسی رخساره جون.
شکرانه خیلی قشنگه.خودم هم دوستش دارم

مهران سه‌شنبه 2 مرداد 1403 ساعت 11:44

لازمه به عرضتون برسونم که ایرانی ها کلا همشون با هم چه داخل و چه خارج فوقش صد میلیون نفرند
حالا میخوان طرفدار نظام باشند یا نباشند
شما نوشتی صدها میلیون نفر ایرانی

ایرانی و خارجی داخل و بیرون از کشور رو عرض کردم

امیر سه‌شنبه 2 مرداد 1403 ساعت 13:28

موقعی که مخالفان رژیم ریختن زن و بچه تو رو با هم گاییدن ببینم اون موقع هم همین حرف ها رو میزنی یا نه؟

امین سه‌شنبه 2 مرداد 1403 ساعت 13:42

همین مونده بود یه کونی بیاد سیاسی حرف بزنه.
بزرگ ترین سیاستی که بلدی کون دادنه!

نیره سه‌شنبه 2 مرداد 1403 ساعت 18:04

ادبیات سخیف و کوچه بازاری طرفداران آزادی بسی جالبه!!!
حتما شماها آزادی رو به ارمغان میاریین!!!

اینا نمونه کوچکی از کامنت هایی هست که میگیرم.اینا میخوان انقلاب بکنن.از صدر تا ذیلشون یه مشت لمپن الوات بی بته

سنجاقک سه‌شنبه 2 مرداد 1403 ساعت 20:39

موافقم باهات
اکثرشون بسیار بی ادب، بی مطالعه، بی منطق و پر از پارادوکس اند

نوکرم

کوهنورد سه‌شنبه 2 مرداد 1403 ساعت 21:31 http://1kouhnavard.blogsky.com

فکر میکنم از میزان مشارکت مردم در انتخابات مشخصه که طرفداران کدوم طرف بیشتره. بنا به گفته آقایون خودشون که اونم احتمالا بسیار زیاد با اغراق فراوانه، دور اول ۴۰ درصد و دور دوم ۴۹ درصد بوده.
اگر حق با تو بود و ترسی وجود نداشت که مشخص بشه چقدر مخالف و چقدر موافق وجود داره و تعداد موافقین بیشتر از مخالفین بود، تا الان ۱۰۰ بار همه پرسی گذاشته بودن. پس لطفا سعی در ماست مالی واقعیت نکن. چون در نتیجه تاثیری نداره.
موضوع اینه ما دو دسته موافق داریم، یک دسته طرفدارن چون منفعتشون توشه، یک دسته هم طرفدارن چون نمیفهمن. نمیدونم تو جز کدوم دسته ای. ولی امیدوارم جز دسته اول باشی.

من هیچ منفعتی نمیبینم از طرفداری نظام.ولی بنا به هزاران دلیل طرفدارش هستم

زهرا سه‌شنبه 2 مرداد 1403 ساعت 21:49

قشنگ معلومه مخالفین نظام اسلامی تنها برنامشون بعد براندازی گاییدن زن و دختر مردم ..خدایا شکرت زیر سایه نظامیم تا این دیوثا

بی شعور هستن

phil سه‌شنبه 2 مرداد 1403 ساعت 22:29

بذا خوش باشن ستون آرزو بر کسخلان عیب نیست

نوکرم سلطان

مهران سه‌شنبه 2 مرداد 1403 ساعت 22:54

مهندس جان
خارجی های طرفدار نظام ایران هم سر جمع به ۱۰ میلیون نمیرسن
فکر نکن گروه هایی که تو کشورهای یمن و افغانستان و پاکستان و سوریه و عراق و لبنان و نیجریه مسلح کرده جمهوری اسلامی جمعیتشون خیلی زیاده
زور بزنن به ۱۰ میلیون نمیرسن
طرفدارای نظام تو ایران هم به ۲۰ میلیون نمیرسن
ما تو کشورمون بی تفاوت های سیاسی تو اکثریت هستن از جمهوری اسلامی بدشون میاد ولی قصدی هم برای براندازی ندارن دلایلش هم زیاده

شما هم اگه میخوای فحش نخوری نیا طرفداری کن از نظام
شدی مثل ملانصرالدین که یه جوالدوز گرفته بود دستش هر دو سه دقیقه یکبار میزد به خودش میگفت آخ
اگه هم دوست داری طرفداری کنی و عقایدتو تو وبلاگت که متعلق به خودته بنویسی حالا به هر دلیلی اگه فحش خوردی هم نیا بگو چرا فحش میدین

این ۱۰ میلیون ، ۲۰ میلیون رو از کجا در آوردی؟
هر کس فحش میده شخصیت پایین اش رو نشون میده.
اینایی که برانداز هستن اولین و ساده ترین اصل دموکراسی که آزادی بیان هست رو حالیشون نیست و فقط فحش میدن.منم میام تکرار میکنم عقایدم رو که بیشتر بسوزن

نیکو سه‌شنبه 2 مرداد 1403 ساعت 22:55

خیلی موافقم با صحبتهاتون

ممنون نیکو جونم.با داداشم phil قهر نکنی یه وقت

سورن چهارشنبه 3 مرداد 1403 ساعت 08:18

شما به دختربچه های مردم تجاوز میکنید بعد میگی میخوام با چارتا حرف بسوزن؟!!!
اخمق!! نادان!!!! خر!!!! تو قدرت دستته!!!! نفهم!!!! تو حکم اعدام داری میدی!!!! بعد با چارتا حرف مجازی میخوای مخالفا رو بسوزونی :)))))
بخدا عقل نذاری راحتی.
مث اینه که زن و بچه ی یکیو جلوش تیکه تیکه کنی، بعد بیای بگی دارم جلوش بستنی میخورم که زورش بیاد و بسوزه :))))))
وای چقد کم هوش و احمقی، قسم میخورم سهمیه ای هستی.

سهمیه چی؟
حالیم نشد حرفات

ندا چهارشنبه 3 مرداد 1403 ساعت 09:30

شما که خودتونو طرفدار میدونین و هستین خیلی مبادی آدابین ؟ تو وبلاگتون هر چند خط یه بار از جاهای خصوصی بدنتون گرفته تا شاهکارهای دوران مجردی و حتی الانتون رو نمیگین ؟ اونم خیلی واضح نه با اشاره !من از خوندن وبلاگ ها با هر طرز فکر ی خوشم میاد اونقدر که اینجا حرفای دور از عفت و خاک برسری من دیدم جای دیگه نخوندم نه بین موافق ها نه مخالف ها !
از تمام اینها گذشته شما چرا خیال میکنی هر فرد مخالفی حامی رضا و معصومه س ؟

من مودبم.

پیمان چهارشنبه 3 مرداد 1403 ساعت 10:28

فکر کنم منظور حرفای آقای سورن، در جواب شما باشه که در جواب یه کامنت،نوشتی عقایدمو مینویسم تا بیشتر بسوزن
ایشونم نوشته با نوشتن عقایدتون کسی بیشتر نمیسوزه چون مردم بیشتر از این حرفا بدبختی و سختی کشیدن. مثال هم زده دیگه.
آخرشم نوشته آی کیوت پایینه که فکر میکنی مردم داغ دیده و گرسنه، با نظرات شما بیشتر میسوزن. سهمیه ایها هم آی کیوشون پایبنه ولی همشون دکتر مهندسن دیگه، هرجا مثال کم هوشی میاد میگن سهمیه ای هستی عمو؟
حرفاشون واضح بود که، یکی نیست بمن بگه بتوچه داری موشکافی میکنی آخه

پیمان جون مرسی ازت،الان تازه متوجه شدم منظورش رو.
آی کیو پایینی ندارم خداییش،خنگ نیستم،کمی بعضی وقتها بی دقت هستم توی مسائل.دیگه کم دقتی و بی دقتی رو نباید روی حساب کم هوشی من گذاشت.
پیمان جون حالا که منظورش رو واسم شرح دادی و سهمیه ای ها رو هم بهم گفتی دلم شکست از حرفاش.من کم هوش نیستم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد