تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

کسی که در باطن خود آسایش ندارد بیهوده آن را در خارج جستجو می‌کند.

آدینه اول:ترانه "ماه پیشونی" از دریا دادور رو دوست دارم.خیلی قشنگ و با احساس هست.

آدینه دوم:نمیدونم روز قیامت که اعضا و جوارح به حرف میان ، اون وقت دندون و دهان و ریه آدمهای سیگاری هم به حرف میان.خدا رو شکر اومدم شیراز سیگار رو کنار گذاشتم.چیز خوبی نیست سیگار.

آدینه سوم:املت و نون تیری خیلی خوردم،کمی سنگین شدم و حالمدبده.

آدینه چهارم:خدا شاهده به جز قالیباف که چهره و اسمش واسم آشناست و قبلا تو تلویزیون دیدمش  دیگه بقیه کاندیداها رو نمیشناسم.اصلا نمیدونم کی هستن و شغلشون چیه.

آدینه پنجم:اکسپلورر اینستاگرامم فقط شده ممه،قبلا انیمه و ماشین و آشپزی ملل و فیلم های سینمایی و تکنولوژی واسم میومد،الان به همین برکت قسم فقط شده ممه،نه ممه های کوچیک،ممه بزرگ از هر رنگ و سن و نژادی،حتی یه سری هاشون مشخصه توسط هوش مصنوعی درست شده ولی خوب قابل قبوله.

آدینه ششم:هیچی دیگه،همین.تو هم اگه جمعه ها فقط تو خونه میخوابی پس یه بوس به صورت ماه سیما تیرانداز بکن.

نظرات 3 + ارسال نظر
ستاره جمعه 25 خرداد 1403 ساعت 20:18 https://zendegi-hamine.blogsky.com/

من عاشق بوی خوب سیگارم ....البته نه دود غلیظش خودم دوس ندارم بکشم میخوام یکی سیگار بکشه و از دور بوش به من برسه.
در مورد اکسپلور اینستا مشخصه قبلنا بهتر بودیو واسه دیدن چیزای بهتر وقت میذاشتی که اینستام همونارو بهت پیشنهاد میداده

بوس بابا

عابر یکشنبه 27 خرداد 1403 ساعت 06:52

درمورد اکسپلورر اینستا روی هر پستی که نمی‌خواهید ببینید، سه نقطه گوشه بالا رو بزنید و گزینه not interested رو بزنید.

آخه دوست دارم ببینم ممه ها

phil یکشنبه 27 خرداد 1403 ساعت 09:08

سیگار کسشره ستون

موافقم سلطان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد