تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بر آن عهد که بستیم هستیم

بسم الله الرحمن الرحیم

رب اشرح لی صدری و یسر لی امری و احلل عقده من لسانی یفقهوا قولی

بیانیه تراویس بیکل در خصوص انتخابات ریاست جمهوری:

بنده به هیچ عنوان پزشکیان رو اصلح نمیدونم چون مسواک نمیزنه و دندون هاش خرابه و پزشک هست،هزار بار گفتم بازم میگم صدتا دختر کور و کچل داشته باشم یکیشون رو به یه دکتر نمیدم و دکترها همشون فقط ادعا و غرور کاذب دارن و غرق در خساست و طمع و دنیا پرستی هستن و همشون دخترباز هستن.تازه از اصلاح طلب ها که همش در کون اروپایی ها و امریکایی ها موس موس میکنن بدم میاد.این از پزشکیان.

قاضی زاده هاشمی که انصراف داد.

قالیباف رو دوست داشتم ولی مصاحبه دخترش و حرف و حدیث های پیرامون کارنامه کاریش رو شنیدم از رای دادن بهش منصرف شدم.این از قالیباف.

پورمحمدی خوب بود به نظرم ولی یه کم جوشی هست و زود عصبانی میشه ولی دوسش دارم.

زاکانی رو نپسندیدم حقیقتش،برنامه هایی که میگه اجرایی نیست و خیلی به گذشته می پردازه.این از زاکانی.

میمونه جلیلی که به نظرم زیبا و آروم حرف زد،کارنامه روشن و پاکی داره و اهل دعوا و کل کل نبود و برنامه هاش منطقی بود.

بین پورمحمدی و جلیلی من به احتمال قوی اگر فردا ترانه وطنم از شهرام ناظری رو تلویزیون پخش کرد برای اولین بار میرم و رای میدم.به کی؟به آقای جلیلی.

والسلام علیکم و الرحمه الله و برکاته.

نظرات 7 + ارسال نظر
صبحانه پنج‌شنبه 7 تیر 1403 ساعت 13:25

به بابایی زرنگم افتخار می کنم.

مرسی.
چه پیام عجیب و چه اسم غریبی

صبحانه پنج‌شنبه 7 تیر 1403 ساعت 14:02

اگه کامنتارو سانسور نکنی نه عجیبه نه غریب.

به خدا سانسور نمیکنم

phil پنج‌شنبه 7 تیر 1403 ساعت 18:09

سلطان منطقیه به نظرم جمع‌بندی

ستون ارادت.
حالا شاید فردا خسته باشم و نرم رای بدم

نیره پنج‌شنبه 7 تیر 1403 ساعت 19:02

به سلامتی و دل خوش.
من شاید فقط به خاطر روی ماه مصی جون و اون گنده دماغ برم بعد ، ان سال رای بدم!

ایشالا

مرضیه پنج‌شنبه 7 تیر 1403 ساعت 20:07 http://Fear-hope.blogsky.com

خیلی بامزه نوشته بودی. خندیدم

قربون خنده هات

نیکو جمعه 8 تیر 1403 ساعت 00:41

منم با کامنت آقای phill موافقم

مرسی از شما نیکو جان

معترض پنج‌شنبه 14 تیر 1403 ساعت 07:34

سوگندنخورسانسورچی بنده گواهم کامنت سانسور میکنی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد