تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

انتخاب اسم دخترونه

از اون جایی که شما خواننده های خوب این وبلاگ ، خاله ها و عموها و مادر شوهر دختر من هستین و من دوستتون دارم.بنابراین ازتون میخوام که اسم دخترونه قشنگ معرفی بکنید.هر کس که این پُست رو میخونه کامنت بزاره و اسم دخترونه قشنگی بگه.

نظرات 43 + ارسال نظر
نیره یکشنبه 3 تیر 1403 ساعت 18:20

تراویس، ما هم شما و خانواده عزیزتون رو دوست داریم. من به عنوان مادر شوهر، میگم هر اسمی که شما و عزیز دلتون خوشش بیاد ما هم خوشمون میاد. اگه دوست داشتین اسم عروس عزیزم، با آ شروع بشه.
همسرم، گاهی وقتا منو، مادر شوهر صدا می زنه. پست شما رو خوندم خندم گرفت به خدا :)

نیره جون اسم معرفی نکردی

نیره یکشنبه 3 تیر 1403 ساعت 18:36

تراویس، اسم هایی که من دوست دارم یکم قدیمی محسوب میشن. من از اسم آیدا و نفیسه خوشم میاد.

آیدا خیلی قشنگه،نفیسه رو هم دوست دارم.
مرسی
بوس گلم

lpdh یکشنبه 3 تیر 1403 ساعت 18:47

اسمشو بذار قند و نبات

اسم خودت چیه عسلم؟

1244 یکشنبه 3 تیر 1403 ساعت 18:49

سلام تراویس
پونه اسم قشنگیه

آره.پونه قشنگه.ولی با یه دختری قدیم دوست بودم اسمش پونه بود.

ماتیلدا یکشنبه 3 تیر 1403 ساعت 20:04

سلام تراویس خوبی؟ تبریک میگم پیشاپیش تولد نینی رو. آلیس، آواز، پرواز، دُردِل، صحرا، لی‌لی، آنا، دریا
راستی منو از گروه تلگرام پرت کردی بیرون خیلی ناراحت شدم.-.-

ماتیلدا ببخشید.یادم نمیاد کی گروه داشتم.ببخشید،بوس بهت
چه اسم های قشنگی گفتی،مرسی مهربون

مامان لیلا یکشنبه 3 تیر 1403 ساعت 20:08

آوینا - سلنا- سوگل و ... پرنسا

سوگل رو دوست دارم

ریحانه یکشنبه 3 تیر 1403 ساعت 20:27 http://violetta.blogsky.com

اسم هایی که این روزا میبینم میذارن روی بچه هاشون : نیلا، نیرا، پرنسا، آروشا (عاروشا).. ولی خب بنظرم وقتی بچه رو صدا میکنن باید اون معنی اسم هم توی ذهنش تداعی بشه =)
یه اسمی بذارید که بهش اعتماد به نفس بده بعدا. من اسم کاترین هم خیلی دوست دارم که کمتر دیدم بذارن، ولی ایرانی های موفقی رو دیدم که اسمشون کاترین بود، یه دکتر تهران میشناسم اسمش کاترینه:)))

کاترین قشنگه.دوستش دارم

ریحانه یکشنبه 3 تیر 1403 ساعت 20:30

نیکو، ثمین، آنا، هانا، آذر، نیلسا، آزاده (شاید قدیمی بنظر بیاد ولی معنی خوبی برای یک زن داره)

آزاده قشنگه ولی دو نفر میشناسم که خوشم نمیاد ازشون اسمشون آزاده هست.
ولی نیکو و هانا و ثمین رو دوست دارم.
مرسی

درود بر شما جناب تراویس بیکل.
حالتون چطوره؟
قبل از اینکه توی بلاگ اسکای وبلاگ بسازم، خواننده‌ی خاموش پست‌های شما بودم.
به شما و همسر محترمتون تبریک می‌گم.
من اسم ستاره یا سِتیا رو پیشنهاد می‌کنم.

ستاره قشنگه سیدحمیدرضا باب الحوائجی

مورچه یکشنبه 3 تیر 1403 ساعت 21:05 https://hana98r.blogsky.com/

به سلامتی باشه
خودت و همسرت چه اسمایی میپسندی ؟
سبک اسمایی که می‌پسندید چیه؟
اسم های اصیل ایرانی رو من میپسندم.
یا اسم های که توش گل داره .

اسم ساده

رها یکشنبه 3 تیر 1403 ساعت 23:22

اسم دختر فقط رها

قشنگه.ولی کمی قدیمی نیست؟

بهار یکشنبه 3 تیر 1403 ساعت 23:53 http://Bahar1363.blogfa.com

اسم های دخترونه زیبای زیادی هست
من‌اگه بخواهم پیشنهاد بدم
رها،سارا،هلیا،لنا،نیلوفر

نیلوفر و سارا رو گفتم به خانمم گفت قدیمیه.لنا و هلیا رو من خودم دوست ندارم

یاس صبور یکشنبه 3 تیر 1403 ساعت 23:58

باران.
گندم.
آرزو
هدیه
به به از همین لحظه قدمش پر از خیر و برکت

هدیه رو دوست دارم

Kimia دوشنبه 4 تیر 1403 ساعت 00:12

کیمیا

قشنگه

phil دوشنبه 4 تیر 1403 ساعت 01:25

سلطان به نظر من بستگی به اسم فامیلت داره، یه چیزی بگذاری به اون بخوره.

خیلی این واسم مهم نیست

فاطمه دوشنبه 4 تیر 1403 ساعت 01:38

تیدا..درچیدا...یارا...نیکا....تیام ....تارا...تانیا...ارغوان... آرامش...نهال

به به.چه قشنگ

معترض دوشنبه 4 تیر 1403 ساعت 01:39

اسمشو بذار سانسوریتا بر وزن کلمه سانسور شغل بابای سانسورچیش که کامنتای خلاف میلش را حذف میکنه

نوکرم

مونا دوشنبه 4 تیر 1403 ساعت 01:51

من دنبال اسم پسرم و فکر می کنم کلی اسم دخترونه قشنگ هست، ولی پسرونه قشنگ نیست :(
مثلا من اسم های صبا، مهگل، بهار، ندا، رومینا، روشان، .. رو دوست دارم.

اسم پسرونه هم خیلی هست که قشنگ باشن.
این اسم های دخترونه رو دوست دارم که گفتی

شومهان دوشنبه 4 تیر 1403 ساعت 06:40

به نظرم اسم آیناز هم قشنگه:)

قشنگه.دوستش دارم

. دوشنبه 4 تیر 1403 ساعت 11:11

ملودی- مایا

با اول اسم خودت همخونی داره....

نوکرتم.
ملودی قشنگه.خانمم هم دوست داره

قره بالا دوشنبه 4 تیر 1403 ساعت 11:56

نازلی

کمی قدیمیه

قره بالا دوشنبه 4 تیر 1403 ساعت 11:56

نازلی

هاله قدسی دوشنبه 4 تیر 1403 ساعت 12:03

هاله یا قدسیه چطوره؟
البته شوخی کردم
هر اسمی که عزیز دلتون بپسنده بهترینه
من از اسم یاسمینا خوشم میاد به شرط اینکه یاس مینا خوانده بشه. از این اسم های من درآوردی جدید مثل پرنسا هم شاخ در میارم.
اخرین مد شده اسم دختر را می گذارند آلا بعد میگن اسم قرانی است و از سوره الرحمن برداشته اند. من هم غش غش بهشون می خندم.

هاله جون بوس بهت.اسم اینجوری نمیزارم

ستاره دوشنبه 4 تیر 1403 ساعت 13:56 https://zendegi-hamine.blogsky.com/

اسمشو بذار عم قزی دور کلاش قرمزی.
آسو.آهو.حنا اینام قشنگن

هی میری دوباره برمیگردی

موافق نئارخوس دوشنبه 4 تیر 1403 ساعت 14:38

واسه تو نازنین زهرا

مریم دوشنبه 4 تیر 1403 ساعت 15:25 https://dudaimborns.blogsky.com/

ثریا، نرگس.

قدیمیه

شرلیا دوشنبه 4 تیر 1403 ساعت 16:14

شرلیا

قشنگه والا

امیر دوشنبه 4 تیر 1403 ساعت 16:15 http://dashtemoshavvash.blogsky.com

سلام
سرو ناز و گل اندام

لیلا دوشنبه 4 تیر 1403 ساعت 16:20

سلام سوگل

قشنگه ولی قدیمی

الف دوشنبه 4 تیر 1403 ساعت 16:28

سلام. به خوشی به دنیا بیاد ، من کیانا و آنوشا رو دوست داشتم که البته قسمت نشد دختردار بشم.

ایشالا قسمتت میشه

اتشی برنگ‌اسمان دوشنبه 4 تیر 1403 ساعت 17:07

نبات
ملودی
مهرسا
آیلی

همشون قشنگه

سمیه دوشنبه 4 تیر 1403 ساعت 18:11

مبارک باشه
خیلی براتون خوشحالم
اسامی پیشنهادیم: نگار، رستا

نگار داریم تو فامیل.رستا مگه پسرونه نیست؟

۱۲۴۴ دوشنبه 4 تیر 1403 ساعت 18:59

مانا چطوره؟

مانا قشنگه.دوستش دارم

صفورا دوشنبه 4 تیر 1403 ساعت 22:10

آیرا
زلال
هیوا
بهرخ

هیوا رو دوست دارم صفورا جون

صابر سه‌شنبه 5 تیر 1403 ساعت 04:37

سلام تراویس
چطوری ؟
منم دخترم شهریور قراره به دنیا بیاد .
اسمش قراره آناهیتا باشه.
کمند و دلارام و ارغوان هم اسم های قشنگی هستن .

سلام
تبریک عرض میکنم.خیلی خوشحال شدم.مبارکه
چه اسم های قشنگی گفتی.مرسی

مولین سه‌شنبه 5 تیر 1403 ساعت 17:18

هلن خوبه بین المللیه

دوسش دارم

رویا چهارشنبه 6 تیر 1403 ساعت 00:00

مانیدا خیلی قشنگه

آره خیلی قشنگه،ولی تلفظش سخت نیست؟

شرلیا چهارشنبه 6 تیر 1403 ساعت 07:44

ملورین . شایلین . آناهل. شادن. همراز. الستین . روژدا. دلاریس. لارا

سلام اینا اسامی مورد علاقه ی منن . چون نی نی شیرازی شما رو خیلی دوست دارم باهاتون اشتراک گذاشتمش .

مرسی شرلیای عزیز و مهربون واسه اشتراک این اسم ها با من.خیلی ممنونم ازت.بوس به صورت ماهت

مهناز چهارشنبه 6 تیر 1403 ساعت 12:27

سلام
بنظرم مرسانا و دلسا و آرام هم اسمهای قشنگیه. ولی مرساناها خیلی خیلی شیطون هستن

آخی،نازی،بچه باید شیطون باشه

مولین چهارشنبه 6 تیر 1403 ساعت 16:02

گلوریا هم خوبه بهش فک کن

خیلی قشنگه.خوشم اومد

پروفسور چهارشنبه 6 تیر 1403 ساعت 21:27 https://otagham.blogsky.com/

قشنگتر از اسم زینب نداریم!
ولی خب شما خوشتون نمیاد.
یسنا قشنگه، و دلارام!

خوشم میاد.قشنگه

میترا جمعه 8 تیر 1403 ساعت 08:47

دلژین
یعنی قلب زندگی

خیلی قشنگه

زاینده رود پنج‌شنبه 1 شهریور 1403 ساعت 06:18

نظرت درباره بهار چیه؟ نورا؟ هانا؟ افرا؟

نورا قشنگه.دوستش دارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد