تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

خداحافظی

نمیدونم چرا احساس میکنم که انرژی های منفی زیادی از سمت وبلاگ میاد توی زندگیم.

دختر قشنگم که به دنیا اومد هم وبلاگ و هم کانال رو تعطیل میکنم و برای همیشه از دنیای مجازی خداحافظی میکنم.

خداحافظی ام معلوم نیست چقدر طول بکشه و دائمی باشه یا خیر،ولی وبلاگ ها رو هر از گاهی میخونم.منتهای مراتب دیگه چیزی نمینویسم.

نظرات 3 + ارسال نظر
ژوان چهارشنبه 25 مهر 1403 ساعت 17:42

توی تلگرام پست بذار
دوست دارم تراویس

باشه عزیزم

Mجان چهارشنبه 25 مهر 1403 ساعت 19:59

تراویس جانم
همیشه دعا گو هستم....
و اینکه به پاس مهربانیت
هر بار که از خاطرم می گذری
لبخند خدا را برایت آرزو میکنم.
در پناه حق باشی مرد خدا.....

مرسی عزیزم
تو خیلی مهربونی
دوستت دارم

مهدیه چهارشنبه 25 مهر 1403 ساعت 22:39

بچه بیاد برات وقت نمیزاره

درست میگی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد