تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

خلاصه اوضاع

حقیقتا بین کانال و وبلاگ گیج شدم.هم کانال رو دوست دارم و هم وبلاگ رو.وبلاگ توش مخاطب بیشتری دارم و هر چی دلم بخواد مینویسم و بالاخره من خودم رو یه وبلاگ نویس با سابقه میدونم و برکت جامعه بلاگ اسکای هستم و من نباشم رونقی نداره و از طرفی کانال راحت میشه توش عکس گذاشت و هر لحظه دم دست هست.

حالا نمیدونم چی کار کنم،وبلاگ رو ببندم،نبندم.نمیدونم والا.

بچه ها من دیگه فحش نمیدم،احساس بدی دارم توی پست های قبل فحش دادم،فحش دادن کار آدمهای بی فرهنگ هست.من یه مرد ۴۰ ساله هستم که دارم پدر میشم و باید مودب و بافرهنگ باشم.

دیگه عرض کنم که خبر خاصی نیست جز این که روز ۳۰ ام بچه ام به دنیا میاد.

نظرات 3 + ارسال نظر
....... پنج‌شنبه 26 مهر 1403 ساعت 15:37

گفتم نمیری
هی گوز گوز کردی و فحش دادی
دیدی نرفتی؟
کیر سگ تو کونت
همینجا بتمرگ و بنویس و گوه الکی نخور

کونی

قرار شد دیگه فحش ندیم.
نه من دیگه فحش میدم،نه تو فحش بده.آشتی بکنیم.

آنجلیا مرحبا پنج‌شنبه 26 مهر 1403 ساعت 22:20

سلام داداش
خبری از قره بالا نداری؟
وبلاگش رو بسته و رفته بی خبر
اگه خبری ازش داری بگو لطفا

من با کسایی که نون ونمک این نظام رو میخورن و نمکدون میشکونن کاری ندارم

phil جمعه 27 مهر 1403 ساعت 01:34 http://philsoap.blogsky.com

ستون جفتش رو نگه دار. کانال رو بیشتر عکس و این چیزها اینجا رو بیشتر نوشتن.

چشم سلطان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد