تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

زمان هیچ‌گاه دردی را درمان نکرده. این ما هستیم که به مرور به دردها عادت می‌کنیم.

تشویش اول:خدا رو شکر انگار میخوان دو روز در هفته رو تعطیل بکنن.اگر ۲ روز در هفته تعطیل بشه و ساعات کاری کم بشه و این قانون برای بخش خصوصی هم اجرا بشه من عکس لختم رو میزارم رو توی کانال.باور کنید جدی میگم.یه Nude اساسی میدم،ولی فقط برای اعضا کانال.حالا خودتون میدونید دیگه،میخواین عضو بشین،میخواین عضو نشید.

تشویش دوم:این روزها خیلی خسته هستم و کلی کار عقب افتاده دارم که نرسیدم انجام بدم.دیشب هم این قدر توی خواب مشوش و پریشان حال بودم که از روی تخت افتادم پایین و عزیزدل حامله بیچاره رو زهر ترک کردم از ترس،خدا منو ببخشه.

تشویش سوم:قرص پاروکستین نایاب شده و به سختی پیدا میشه توی داروخانه ها و نمیدونم چی کار کنم،این که دیگه نه قرص خارجی هست و نه قرص خاصی هست که گیر نیاد،نمیدونم چرا نایاب شده.

تشویش چهارم:میدونم مخاطب عزیز دلش محتوای اروتیک میخواد،ولی خبری توی زندگیم نیست که ازش حرف بزنم،حتی جق هم نمیزنم،به تقلید از داداش گلم فیل منم دیگه جق زدن رو کاملا کنار گذاشتم.از وقتی هم که نمیزنم شب ها همش خوابهای عجیب میبینم‌.ولی میل جنسی ام بیشتر شده.

تشویش پنجم:دیروز ماموریت بودم و فردا هم میرم ماموریت،همین طور پشت سر هم.خدا بهم کمک بکنه،وقتی از موطنم دور میشم دچار یاس و ترس و اضطراب میشم.امیدوارم خدا کمک بکنه و زودت تموم بشه این حال بد.

تشویش ششم:حرف خاصی دیگه ندارم واسه گفتن.مراقب خودتون باشین و بوس به آدمهایی که دوست دارین زیاد بدین.

نظرات 3 + ارسال نظر
دلناز سه‌شنبه 27 شهریور 1403 ساعت 12:11

منم وقتی از شهرم دور میشم حس ناامیدی بهم دست میده و درموردش با کسی حرف نمی‌زنم خیلی حس بدیه فکر کنم علت این باشه که ما آدمای وابسته ای هستیم یا تغییر واسمون سخته

نمیدونم دلناز جون ولی حس بدی هست.من دوست دارم تو محیط شهر و خانواده خودم باشم

رها سه‌شنبه 27 شهریور 1403 ساعت 19:04 https://rahashavam.blogsky.com/

مگه بچه تهران نیستی چرا انقد به شیراز وابسته ای؟

بچه جایی هستم که خانواده ام اونجا باشه

phil چهارشنبه 28 شهریور 1403 ساعت 01:48

ستون من بگا رفتم امروز relapse کردم تو سنگرو حفظ کن. البته نوپورن پابرجاست

ستون عیب نداره.بالاخره جوانی و خامی.
ولی من سنگر رو حفظ میکنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد