تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

به سادگی می‌خواستم به جایی بروم که ندانند چه کسی هستم.

این روزها خیلی سرم شلوغ بود و درگیر کارهای اسباب کشی بودم.متاسفانه باخبر شدم که سیدحسن نصرالله هم شهید شد.به نظر من که پیرو خط رهبری هم هستم باید بیخیال جنگ و انتقام با اسرائیل بشیم.اینا خیلی حروم زاده و زرنگ هستن و من میگم اصلا کاری باهاشون نداشته باشیم و کلا ایگنورشون بکنیم و بلاک.نه دوستی و نه دشمنی.

اسباب ها از تهران رسید شیراز و تموم شد کارش،حدود ۱۵ تومن هزینه ام شد..البته اگه بخوام پول بلیط اتوبوس رفت و برگشت و غذا و هزینه های اینجوری رو حساب کنم حدود ۲۰ تومن هزینه ام شد.ولی بازم خدا رو شکر و سر عزیزدل سلامت که پولش رو جور کرد.دیگه کلا شیرازی شدم.

بچه ها یک ماه دیگه به دنیا میاد و ایشالا همه چی به خیر و خوشی پیش بره.

هوای شیراز هم خنک شده و حس خوب به آدم میده.

اگه میبینید اینجا کم کار شدم چون بیشتر توی کانال هستم.برنامه ام اینه که کم کم وبلاگ رو بزارم کنار و توی کانال متمرکز بشم.

نظرات 5 + ارسال نظر
نماینده دوشنبه 9 مهر 1403 ساعت 13:17

ما شترها تو کانال جا نمیشیم همینجا رو نگهدار. کانال راه ما نیست.

دیگه وبلاگ کم کم باید بسته بشه

phil دوشنبه 9 مهر 1403 ساعت 20:37

سلطان جالبه منم برنامه‌م همینه، ما واقعا شبیه لولک و بولک یک روح هستیم در دو بدن. ستون بعد 13 14 سال احساس میکنم زمان ما در وبلاگ‌نویسی داره به پایان خودش میرسه و کم‌کم باید رخت بربندیم، اما یک عصر جدید در کانال‌نویسی داره برای ما آغاز میشه.

ستون خیلی مخلصم به مولا

Kimia دوشنبه 9 مهر 1403 ساعت 21:02

سلام تراپیس فدم نو ریده مبارک از الان وبلاگم هیچوقت نزار کنار

مرسی کیمیا جون قشنگم

نیره چهارشنبه 11 مهر 1403 ساعت 00:41

سلام تراویس
ان شاءالله همه کارها به خوبی و خوشی بره جلو. امروز بعد از ظهر که تمام کارام رو یه مقدار بردم جلو، با اخبار ایران شوکه شدم. نگرانم. امیدوارم، ایران امن و امان بمونه.

قربون نیره جون عزیزم بشم

پروفسور چهارشنبه 11 مهر 1403 ساعت 12:53 https://otagham.blogsky.com/

الان که جنگ شد، دیگه از جنگ نمیترسی؟

نه .نمیترسم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد