تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

و آنها که ایمان آورده، و عمل صالح انجام داده‌اند، آنان اهل بهشتند؛ و همیشه در آن خواهند ماند.

اون روزی که خبر شهادت رئیس جمهور رو دادن من از صبح خیلی زود قبل ۵ بیدار بودم و منتظر خبر خوش بودم ولی ساعت ۸ صبح خبر شهادت دادن و تلویزیون همش قرآن پخش میکرد.یکی از شبکه ها هم این آیه رو یه قاری میخوند و من چون معنی اش رو میدونستم قلبم مچاله شد و گریه ام گرفت.واقعا آقای رئیسی حیف بود.واقعا حیف بود.

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ.


یه بار دیگه هم گریه کردم،اونم وقتی هست که نماز میت آقا رو بر روی پیکر شهید سلیمانی میبینم،معنی اش رو که همزمان با نماز میخونم و گریه آقا رو میبینم منم گریه ام میگیره،واسه همین این فیلم رو کم میبینم.خیلی با معنی و زیبا هست.

نظرات 3 + ارسال نظر
phil چهارشنبه 23 خرداد 1403 ساعت 23:55

ستون مجددا تسلیت میگم بهت این داغ رو

سلطان چاکرم

هاله قدسی پنج‌شنبه 24 خرداد 1403 ساعت 12:30

تراویس جان من دلم می خواهد مدام اینجا باشم، نوشته هات را بخوانم و برات کامنت بگذارم ولی وقتی اینجوری می نویسی لال می شم برادر. یعنی اصلا می مونم چی بگم. اختلاف داریم دیگه ....باید اما احترام هم را نگه داریم. به خاطر همین هم لال می شم یک وقت ناراحت نشی.

هاله جون دوستت دارم.منو تنها نزار

نیره پنج‌شنبه 24 خرداد 1403 ساعت 17:23

من ارادت خاصی به شهداء دارم. روحشون شاد و قرین رحمت الهی…

فدات بشم نیره جون.
نیره جون دوستت دارم عزیزم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد