تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آدم‌ها رو جوری که هستند بخواه، نه جوری که خودت می‌خواهی.

غذای شرکت خیلی چرب و پر نمک هست و لامصب خیلی خوشمزه هست.یه بشقاب از برنج برام کافی نیست و دوست دارم بیشتر بخورم.از طرفی هم نگران شکمم هستم که روز به روز داره بزرگ تر میشه.باید یه فکری براش بکنم،یا برم ورزش یا کمتر بخورم.

هیچ خبری هم نیست توی زندگیم و اتفاق خاصی هم نمیفته که تعریف بکنم و در واقع تکرار مکررات رو دوست دارم.

نظرات 3 + ارسال نظر
امین دوشنبه 1 مرداد 1403 ساعت 15:34

اگه غذای شرکت و نمی تونی بخوری
پس بیا کیر منو بخور...

من کی گفتم نمیتونم بخورم؟

امین سه‌شنبه 2 مرداد 1403 ساعت 13:36

اونها رو بتونی بخوری قطعا میتونی کیر منم بخوری

شرلیا سه‌شنبه 2 مرداد 1403 ساعت 15:25

مواظب باش. بهت بشدت هشدار چاقی میدم. غذای شرکت رو به اندازه بخور و بعضی روزها حتما غذای خونگی ببر چون اون روغنش چربی مضر خون رو بالا میبره . ایکاش سه سال پیش که کار شرکتی شروع کردم یکی بهم اینا رو میگفت . یهو به خودت میای میبینی جوری اوضاع سلامتی و اندام بهم ریخته که جبرانش سخت و وقتگیره . بعد از غذاهات یک قاشق ابلیمو بخور چون بهرحال هرروز داری غذای بیرون میخوری و احتمال عفونت و میکروب گوارش زیاده.

شرلیا جون آخه خیلی خوشمزه درست میکنه،منم دیگه دست خودم نیست دو بشقاب برنج میخورم.
سعی میکنم کمتر بخورم و بیشتر ورزش بکنم.ولی خوب واقعا سخته.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد