تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آرزو ریشه حیات ما است، اگرچه این ریشه حیات، ما را به‌تدریج می‌سوزاند ولی همین ریشه مایه زندگی است.

به همه کسانی که به آقای پزشکیان رای دادن،رئیس جمهور شدن ایشون رو تبریک میگم.ناراحت هم نیستم.امیدوارم رئیس جمهور خوبی باشه و همون طوری که گفت فیلترینگ رو برداره و حقوق ها رو زیاد بکنه و مردم بیشتر آزادی رو حس بکنن و مهریه رو هم قانونش رو اصلاح بکنه.امیدوارم پای قول و قرارهاش بمونه و تورم از این بیشتر نشه و همه بتونن صاحب یه خونه کوچیک بشن،یه ماشین معمولی همه بتونن بخرن،همه برن سرکار و چرخ مملکت بچرخه.امروز روز جدیدی هست و شروع دوباره ای برای ایران عزیز.

بوس

نظرات 4 + ارسال نظر
مرضیه شنبه 16 تیر 1403 ساعت 10:40 http://Fear-hope.blogsky.com

مرضیه جون حتما استیکر گذاشتی که نظرت نیومده برام

نیره شنبه 16 تیر 1403 ساعت 16:42

تراویس، شما بهترینی.
کامنت سرابی خیلی چرت و سراب بود!
نمی دونم از کجا سوخته! یه آبی لازم داره.
من مادر شوهرم اینجا، کسی نمی تونه بیاد در مورد نی نی نظر بذاره!!

فدای تو نیره جون.اصلا نمیخواستم تایید کنم کامنتش رو ولی دیگه اشتباه کردم و تایید کردم.
به هر حال من همین هستم.فکر نمیکنم ایرادی توی کارم باشه.
فدای تو نیره جون
بوس بوچ

phil شنبه 16 تیر 1403 ساعت 19:48

درود بر تو سلطان، منم خوشحالم. انشالله یک دندونپزشکی‌ای هم بره و اون ردیف پایین رو یک جرم‌گیری‌ای انجام بده.

سلطان خیلی مخلصم.
این با این دندون ها وزیر بهداشت هم بوده،حالا رئیس جمهور هم شده.نتیجه اینه که مسواک نزن و موفق باش

شرمین یکشنبه 17 تیر 1403 ساعت 14:55

برای همه دعاهای خوبتون آمین. اما آرا رو به تفکیک استانها نگاه کنید آذربایجانیها ایشون رو برنده کردن.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد