تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

ای انسان خودت به یاری خودت برخیز و بدان تا خودت نخواهی کسی نمی‌تواند تو را یاری کند.

من که جمعه میرم رای میدم ولی نه به کسی که جمله هاش رو کامل نمیکنه و مسواک نمیزنه و وسط گرمای تیرماه کاپشن میپوشه.من به آقای جلیلی رای میدم چون متین و سنجیده حرف میزنه و اهل حاشیه نیست.

تازه اینم اضافه کنم اون بابایی که همش میگه دکترم،دکترم تُرک تشریف داره.تُرک ها مغرور،نارسیست،نژادپرست،خودبرتربین،جدایی طلب و لجباز هستن.هر چی هم بهشون بگی بهشون بر میخوره و یه حس پارانوئید طوری دارن که احساس میکنن همه باهاشون مشکل دارن و دشمن هستن.

برای کشورتون برین رای بدین که این تُرک دکتر رئیس جمهور نشه.

نظرات 13 + ارسال نظر
نیکو چهارشنبه 13 تیر 1403 ساعت 00:12

درود بر آقای تراویس

درود بر نیکو عزیز

ستاره چهارشنبه 13 تیر 1403 ساعت 00:58 https://zendegi-hamine.blogsky.com/

من رای ندادمو نمیدم اما پزشکیان بی ادب و بی فرهنگه و شبیه زنای سلیطه ایه که خودشونم میدونن چرت میگن اما میخوان حرفشونو به زور به کرسی بنشونن هی الکی شلوغ میکنه که کسی حرف نزنه و نادونیش تابلو نشه.
آخه الان طرف مقابلش جلیلیه و ممکنه سکوت کنه مقابلش اما اگه رییس جمهور شه در مقابل منطق کشورای دیگه هم وقتی چیزی بارش نیست میخواد سلیطه بازی دربیاره؟!
به جلیلیم رای نمیدم چون چشمم آب نمیخوره بتونه کاری پیش ببره.

به شوهر قدبلند خوش تیپت رای بده

الف چهارشنبه 13 تیر 1403 ساعت 07:19

سلام ، من رای نمیدم ، دوست دارم جلیلی رای بیاره چون میخوام ببینم این بالاتر از سیاهی که یه عمر ازش ترسوندنمون چیه واقعا! اما احساسم اینکه اونی که از صندوق بیرون میاد پزشکیانه.

باید مثل من بری به جلیلی رای بدی

نسیم چهارشنبه 13 تیر 1403 ساعت 10:53

خیلی داغونی و از مرحله پرتی

باشه

شرمین چهارشنبه 13 تیر 1403 ساعت 14:59

به عنوان یه ترک می گم حق با شماست.

شرمین جون دوستت دارم

پروفسور چهارشنبه 13 تیر 1403 ساعت 16:49 https://otagham.blogsky.com/

حالا چرا پشت ترکا بد میگی؟

خیلی حال نمیکنم با قومیت ها

مریم چهارشنبه 13 تیر 1403 ساعت 18:00

خب اینایی که دوست ندارن یکی بشه چرا نمیرن به اون یکی رای بدن؟

منم همین رو میگم

ستاره چهارشنبه 13 تیر 1403 ساعت 21:25

به تو رای میدم

مرسی خوشگلم

Nazi پنج‌شنبه 14 تیر 1403 ساعت 13:18

انگار آخرین بار که یکی دوپست قبلتو خوندم، گفتی اصلا رای نمیدی.
چی شد؟!
چرا حرفتو عوض کردی؟؟؟
برای یه وبلاگ فکسنی که نبندنش اینقدر پاچه خواری نکن.

نظر شخصی ام رو گفتم

نیره پنج‌شنبه 14 تیر 1403 ساعت 18:56

تراویس، منم روی دندون خیلی حساسم! اگه یکی ببینم دندوناش داغونه، خیلی دوست ندارم باهاش معاشرت کنم.
مناظره ها رو نگاه نکردم، ولی عجیبه دکتر باشی با دندون داغون.
امیدوارم کاندیدای مورد نظرت رای بیاره.
اینایی هم که اومدن افاضات ادب کردن، حتما طرفدار آزادی هم هستن.

نیره جون اول از همه دوستت دارم
بعدش هم درست میگی

Mجان پنج‌شنبه 14 تیر 1403 ساعت 22:45

ای انسان:
زندانی گذشته ات نباش، معمار آینده ات باش...
ارادت جناب تراویس
ان‌شاءالله رای ما دکتر جلیلی....

مخلصم M جان

حیوانِ ناطق جمعه 15 تیر 1403 ساعت 04:27 http://heyvanehnateq.blogsky.com

بعد از سالها،با ترس و لرز و شک و شبهه و نذر و نیاز دور دوم‌ میخوام به جلیلی رای بدم.
تو این یکی دو هفته اخیر که مناظرات رو رصد کردم و توئیت و پست افراد باسواد و بیطرف رو خوندم متوجه شدم پزشکیان تو قد و قواره ریاست دولت نیست.
البته کاندیای مورد علاقم پورمحمدی بود.آدم با جنم و کاری و بشدت باهوش.
و اینکه ما ملت تو این انتخابات مثل قماربازی
هستیم که تو بازی های متعدد همه چیشو باخته و
حالا با آخرین شی ءی که براش مونده یبار دیگه به
امید بردی هرچند جزئی میشینه پشت میز قمار.

راستش ته دلم میدونم ته این بازی بازم باخته ولی میخوام مثل احمقا باز قمار کنم.

بسیار زیبا گفتی.امیدوارم که برنده باشیم

. شنبه 16 تیر 1403 ساعت 07:25

به حرف سست و بی ارزش کسایی مث شما نیس که!!
شما شعور فهمتون در اون حده که میگین ترکه رای ندید. شما فارسی زبان های عزیز اگر معیارتون برای انتخاب رییس جمهور ترک نبودنه نباید به اقای جلیلی هم رای میدادین چون ایشون هم ترک هستن.من کاری ندارم به کی رای دادین انتخاب همه به خودشون مربوطه چون به اون فهم و درک رسیدن. پس بیایید قومیت گرایی بزاریم کنار شما دوست عزیز که خدا خدا میکنید باید اینو هم متوجه شده باشین همه باهم برادر و برابرند .(من با افتخار یک ترکم)

چشم.ببخشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد