تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هر کسی تنها آن چیزی را می‌آموزد که می‌تواند بیاموزد؛ ولی خردمند کسی است که می‌داند چگونه از فرصت سود ببرد.

هنوز هم عصر روز تعطیلی که فرداش باید برم سرکار استرس و اضطراب تمام وجودم رو میگیره.نمیدونم چرا و به علت؟اون مدتی که اسنپ کار میکردم استرس نداشتم.ولی خوب الان استرس دارم.کار کارمندی یه مزایای خوبی نسبت به اسنپ داره،اونم اینه که حقوقت رو به موقع میگیری،بیمه و بیمه تکمیلی هستی،ناهار و صبحانه بهت میدن.ایناش خوبه.فقط کاش حقوقش بیشتر بود.حالا ایشالا اونم بیشتر میشه.باید بنویسم تا از استرس رهایی پیدا کنم.با برادرم حرف زدم تلفنی،حالش خوب بود و مثل بقیه خیلی از مستاجرها صاحب خونه اش بهش گفته خونه رو تخلیه بکنه.این کار رو میکنن تا با قیمت بیشتری خونه رو اجاره بدن.امیدوارم خدا از گناه همچین صاحب خونه هایی نگذره.باید آدمها نسبت به همدیگه گذشت داشته باشن تا زندگی بهتر بشه.

بلند شم برم حموم،تمیز و مرتب واسه فردا آماده بشم که میرم سرکار مثل یه الماس بدرخشم.

تو هم اگر گلایه داری که چرا بوی صابون و شامپو نمیمونه روی پوستت پس یه بوس به امیلیا کلارک بده.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهران سه‌شنبه 26 تیر 1403 ساعت 19:09

مهندس صاحبخونه هم تقصیری نداره چون اونم باید بره مایحتاجشو از بازار همین مملکت تهیه کنه همچنین خدمات فنی که لازم داره مثلا تعمیر پکیج خونه اش یا هزینه درمان رو
وقتی حکومت نمیتونه یا نمیخواد تورم رو کنترل کنه تقصیر مردم نیست
تو از کجا میدونی شاید اون صاحبخونه تنها درآمدش همین اجاره دادن ملکش باشه
شما وقتی میتونی صاحبخونه ای که اجاره رو میبره بالا رو سرزنش کنیو یه خدا واگذارش کنی که خودت صاحب خونه باشی ببینیم میتونی به قیمت پارسال با مستاجرت تمدید کنی یا نه

من صاحب خونه ام و دوره کرونا سه سال با قیمت پارسال و یه درصد کم تمدید کردم با مستاجرم.منو با دیگران مقایسه نکن.من آدم پیغمبر گونه ای هستم.کاش همه مثل من بودن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد