تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

جالب است، گاهی آدم می‌بیند که از این همه بچه قد و نیم قد، توی راه و نیمه راه، یکیش هم مال خود آدم نیست.

نمیدونم چون خودم دارم صاحب دختر میشم یا چون دیگه مثل سابق تشنه نیستم.اینجوری شدم که دخترای جوون ایرانی رو که توی اینستاگرام میبینم کون و ممه و بدن رو ریختن بیرون دوست دارم برم یه پارچه ای چیزی بندازم روشون و بگم دخترم خودت رو بپوشون.درسته بدن هر کس متعلق به خودش هست ولی خوب نمیدونم چرا خوشم نمیاد دخترای ایرانی پرو پاچه و بدن رو بریزن بیرون.زشته.واسه کی لخت میشین؟یه مشت چلقوز دهاتی پشت کوهی تشنه حشری ببیننتون و با عکساتون جق بزنن؟نمیدونم والا،شاید دختر خودم هم بزرگ بشه بخواد عکسهای لختی بزاره تو اینستاگرام.ولی من به عنوان یه پدر ایرانی نیمه سنتی نمیپسندم.حالا خود دانی.

تو هم اگه گاهی با یه عکسایی جق زدی که باورش سخته پس به الیزابت اُلسن یه بوس بده.

نظرات 3 + ارسال نظر
پریسا چهارشنبه 3 مرداد 1403 ساعت 20:18

کاملا موافقم با محتوای این پست (لایک طلایی) البته با احترام بعضی الفاظ رو نمی‌پسندم.

نوکرم

x جمعه 5 مرداد 1403 ساعت 01:04 http://malakiti.blogfa.com

تراویس چقدر من به وب travjs1 سر میزدم و آدرس جدیدت رو نداشتم
خوشحالم از تغییرات مثبتت
کلی تبریک بابت دخترت و آرزوهای عالی برای تو خانمت و دختر قشنگت ^_^

مرسی عزیز مهربونم

عابر جمعه 5 مرداد 1403 ساعت 20:48

تو یکی از پست هاتون گفته بودید من دلم میخواد اگه دختر داشته باشم بره با مردها بخوابه و اگر پسر داشته باشم با زن ها.
خیلی تعجب کردم. الان نظرتون تغییر کرده، درسته؟
اون موقع بچه نداشتید فکر کنم.

خوب پس یعنی میخواد تا آخر عمر باکره بمونه و بدون سکس.هنوزم دلم میخواد هر کاری رو توی زمان خودش تجربه بکنه.نه این که ۵۰ سالش بشه و دست یه مرد هم بهش نخورده باشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد