تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

سوال بی جواب

یه نفر به اسم ... یه کامنت بد گذاشته بود و گفته کاشکی فلانی رو فلان میکردی،میخوام بهش بگم رفیق اونی که گفتی آرزوی خودم هم هست ولی خوب چه کنم که نمیشه.

اما سوال اصلی که ذهنم رو درگیر کرده اینه که من وبلاگ پرمخاطب و شلوغ و پربازدیدی داشتم اما مدتهاست که دیگه کم خواننده و کم نظر شده وبلاگم.دلیلش چی میتونه باشه؟

۱.مسدود شدن آدرس اصلی و حذف پشت سر هم وبلاگ هام توسط بلاگ اسکای؟

۲.نظرات سیاسی ام؟

۳.کم شدن خواننده های وبلاگ و کوچ همه به اینستاگرام؟

۴.بی محتوا بودن مطالب وبلاگ؟

۵.عوضی بودن خودم و دعواهای مکررم با دیگر وبلاگ ها؟

۶.دیر به دیر پست گذاشتن؟

۷.حذف کامنت های فحش؟

نظرات 7 + ارسال نظر
... چهارشنبه 27 تیر 1403 ساعت 20:27

موارد یک و سه و شماره هفت

فحش بده.
خودت پیشنهادی نداری؟

عاشقت چهارشنبه 27 تیر 1403 ساعت 21:34

مورد دو و هفت.

عاشق من هستی؟

... چهارشنبه 27 تیر 1403 ساعت 21:40

2

چیز اضافه تری به ذهنت میاد؟

پروفسور چهارشنبه 27 تیر 1403 ساعت 23:08 https://otagham.blogsky.com/

1
و اینکه درمورد مسائل ج. ن س ی مینویسی

Kimia پنج‌شنبه 28 تیر 1403 ساعت 18:48

8 همه موارد
په دخرت می بدنیا میاد

بوس بوسی آبان میاد

Nahid جمعه 29 تیر 1403 ساعت 00:14

باسلام و باعرض پوزش ازینکه مدتهاست خاموش میخونمتون و گاهی کامنت میذارم

سلامت باشی

گیل‌پیشی جمعه 29 تیر 1403 ساعت 10:32 http://Www.temmuz.blogsky.com

به نظرم علتش اینه که تا خواننده‌ها آدرس جدیدتون رو پیدا کنن، کوچ می‌کنین به آدرس دیگه یا کلا ناپدید میشید.

بلاگ اسکای میبنده منو

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد