تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

خوبی و بدی به اندازهٔ کوه‌های هیمالیا واضح و آشکارند. اگر آنها را نمی‌بینید چشمان خود را درمان کنید

خوب باز هم هفته به پایان رسید.این هفته همه چی خوب بود،نه که خوب باشه ولی من خوش بین هستم.همکارهای خانمم همشون عاشقم شدن و دوستم دارن و هی باهام شوخی میکنن،منم زیاد مثل قدیم نیستم،فقط لبخند میزنم.هر چی فکر میکنم میبینم یه روز تعطیلی توی هفته کم هست و باید دو روز رو تعطیل بکنن،خدا بیامرز رئیسی میخواست دو روز رو در هفته تعطیل بکنه که نشد.

دو تا پیراهن یکی سبز روشن فکر کنم ،یکی صورتی و یکی هم راه راه از با سلام سفارش دادم.البته شد سه پیراهن.

اینستام همچنان خراب خونه هست و هر چی برام میاره زن های لخت هست.باید پاکش کنم.

هر فوتبالی میبینم خوابم میگیره و در نهایت این که مراقب خودتون باشید.

نظرات 5 + ارسال نظر
پروفسور پنج‌شنبه 21 تیر 1403 ساعت 23:33 https://otagham.blogsky.com/

ای بابا!
نگفتی که کیو بوس کنیم؟

خودت رو

فروغ جمعه 22 تیر 1403 ساعت 22:44

پیرهن صورتی رو واسه چی خریدی؟

واسه این که بپوشم برم سر کار.قشنگه دیگه مسخره ام نکن

ستاره شنبه 23 تیر 1403 ساعت 14:55

وا بده دیگه دل شکستن هنر نمی باشد چرا دل همکارای عاشقتو میشکونی؟!
یاد فیلم درخت هلو افتادم

بی ادب

ستاره شنبه 23 تیر 1403 ساعت 17:25

چرا؟

منو با اون کس خل توی فیلم یکی کردی

ستاره شنبه 23 تیر 1403 ساعت 22:58

یکی نکردم که!آخه تنها مردی که تو زندگیم دیدم که همه زنا عاشقش میشدن همون بود!
مغزه مناطق محرومه سرچش در همین حده تو ببخش

بوس ستاره.
جون بابا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد